וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: רמת השרון מחצה את הכח ר"ג 1:6

ג'ורג' אקירמי כיכב עם שלושער . ראשל"צ ומכבי ב"ש נפרדו ב-1:1 דרמטי. ניצחון גדול לבת ים, הפועל הרצליה ניצחה בכפר סבא

בזמן שקבוצות ליגת העל נאבקות בגביע הטוטו, מתקיימים הערב (שני) גם מספר משחקים במסגרת גביע הטוטו של הליגה הלאומית. במשחק הראשון של היום העניקה עירוני רמת השרון הצגה גדולה לקהל אוהדיה, כאשר הביסה את הכח עמידר רמת גן 1:6.

ג'ורג' אקירמי כיכב בקרב השרונים, עם שלושער נפלא (28, 46, 49). זיו כבדה הוסיף שער נוסף בפנדל (42), בעוד קובי חסן (44) ויוסי פליקר (90) השתתפו בחגיגה. מנגד, הצליח טל שמעיה לצמק בלבד (75). רמת השרון עולה זמנית למקום הראשון בבית ג', בעוד הכח נשרה למקום האחרון, עם הפרש שערים של 8:2.

במשחק השני בבית, השיגה עירוני בת ים ניצחון 2:4 על בית"ר שמשון תל אביב ונצמדה אליה במקום השני. האורחים כבר הוליכו 0:2 משערים של ארנון טמיר (10) ואיציק אבושדיד, אבל בת ים חזרה הודות לחלוציה הזרים. פטי נימבה צימק (35), ג'ורג' דאטורו איזן (44) ויונתן רביבו השלים את המהפך שתי דקות בתוך המחצית השנייה. דאטורו חתם בדקה ה-90.

בבית א', מכבי אחי נצרת נראית בדרך הנכונה לרבע הגמר אחרי 1:3 בחוץ על אחווה עראבה. אליהו אסאו כבש צמד מהיר (6, 24) ושוקי נגר הוותיק היה עם השלישי (51). חמודי בריק רק צימק (45). גם הפועל נצרת עילית בדרך הנכונה אחרי 2:3 במשחק החוץ על עירוני ג'ת. מוחמד אבו ריא, המושאל מבני סכנין, העלה העלה את ג'ת ליתרון (24), אך טאהא זבידאת איזן (50). האורחים כבשו עוד שני שערי בזק בדקות 65 ו-67 לפני שאבו ריא השלים צמד שלא מנע הפסד מקבוצתו.

בבית ב' נפרדו מכבי הרצליה והפועל רעננה בתיקו 0:0 ושתיהן צמודות במקומות השני והשלישי. במשחק השני בבית, הפתיעה הפועל הרצליה עם 0:1 בחוץ על הפועל כפר סבא. המארחים איבדו את פטריק דופלה שהורחק בדקה ה-17, ונכנעו לשער בדקה ה-90 של גיזי דורבור.

בבית ד', הפועל ראשון לציון אכזבה במגרשה עם 1:1 ביתי מול מכבי באר שבע ופספסה הזדמנות להעפיל לראשות הבית. דודו אברהם כבר חשב שכבש את שער הניצחון למארחים בדקה ה-90, אך אנתוני פארקר הניגרי איזן כעבור דקה וסידר לבאר שבע נקודה שנייה במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully