וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: רוני אוסליבן מטריף גם את גלזגו

רוני רוקט עלה לרבע הגמר בסקוטלנד עם ברייק מושלם של 147 נקודות, שהגיע אחרי שסירב במחאה להכות בשחור האחרון

רוני אוסליבן ממשיך לייצר ריגושים בעולם הסנוקר. היום (שני) השחקן המצוין בן ה-34, המדורג מספר 1 בעולם לשעבר, גבר על מארק קינג ועלה לרבע גמר אליפות גלזגו שבסקוטלנד, אך לא לפני שייצר דרמות לקהל.

אוסליבן, שיפגוש את ג'ימי ווייט למפגש אטרקטיבי ברבע הגמר, השיג את ניקוד המקסימום, 147 נקודות, בפריים השלישי והאחרון. אוסליבן ניקה את השולחן בקלילות מרשימה, ואז, ממש לפני שעמד להכות את הכדור השחור האחרון, סירב להשלים את ה-147 כמחאה.

זה התחיל בתחילת הברייק, כשכבר אחרי שהיכה פנימה כדור אדום אחד ושחור אחד עצר אוסליבן את המשחק וביקש לדעת מה הפרס שמעניק הטורניר למי שקובע 147. אחרי בירור קצר הודיע לו השופט שאין פרס מיוחד למי שעושה את הברייק המושלם, והגמול שלו יהיה 4,000 ליש"ט - הפרס של התחרות לברייק הכי גבוה.

אוסליבן, כאקט של מחאה, הותיר את הכדור השחור על השולחן וסירב להכות את המכה האחרונה. רק אחרי בקשה של השופט ניאות אוסליבן להשלים את ה-147 (הישג מכובד ומעורר כבוד בעולם הסנוקר), וגם אז עשה זאת במכה שנעשתה בנונשלנטיות מופגנת, והברייק הושג בפחות מעשר דקות - כולל כל העיכוב סביב הבירורים והתקרית עם השופט.

"לא התכוונתי להכות בשחור האחרון, בגלל שאמרו לי שאין פרס עבור 147", אמר אוסליבן בסיום, "מה הטעם לנסות לעשות 147 אם מקבלים רק 4,000 ליש"ט?".

זו הפעם העשירית בקריירה שאוסליבן קובע 147, והוא חלף בראש הרשימה על פני סטיבן הנדרי עם תשע פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully