וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון: "הכי גבוהים, הכי מבוגרים, הכי קשוחים"

הסלטיקס מתכוננים לעונה החדשה, מסבירים למה צורף שאקיל ("כדי לנצח את קובי") ומחכים למיאמי: "נראה אותם כשיגיעו לפה"

בוסטון מגיעה מלאת ציפיות לעונה הקרובה. בעונה שעברה היה חסר לסלטיקס ניצחון אחד כדי לזכות באליפות מתוקה, אבל אחרי שהדיחו בפלייאוף את מיאמי, קליבלנד ואורלנדו - הסלטיקס נוצחו בגמר 4:3 על ידי הלייקרס. הפגרה של בוסטון הייתה סוערת, כשהצליחו להשאיר את ריי אלן ודוק ריברס, כמו גם את נייט רובינסון ומארקיז דניאלס, וצירפו את ג'רמיין אוניל, שאקיל אוניל, וון ווייפר ודלונטה ווסט, ובחרו בדראפט את אייברי בראדלי ולוק הראנגודי. הרעיון לבנות מחדש קבוצה צעירה נדחה לבינתיים, כשהמטרה ברורה: לקחת אליפות מהלייקרס.

"כשאתה מוביל במשחק מספר 7 בגמר ובסופו של דבר מפסיד אותו, כולם בקבוצה רוצים לחזור ולהתאחד ולשוב לפסגת ההר", אמר הבעלים וויק גרוסק, "כך שלא הייתי מודאג במיוחד כשניסיתי לאחד מחדש את הקבוצה. ידעתי שכולם ירצו לחזור".

עתה מתברר כי לא רק הנחיתות בגובה מול הלייקרס בגמר הביאה לצירוף של שאקיל אוניל - גם יחסיו המורכבים עם קובי בריאנט זירזו את ההגעה שלו לבוסטון. "ברגע ששמעתי שקובי מצהיר שעכשיו יש לו טבעת אחת יותר מאשר לשאק, אמרתי לדני איינג', 'קדימה, עכשיו זה הזמן להביא את שאק'. וזה אכן קרה. עכשיו יש לנו פה חבורה מוכשרת, ולמרות שהאתגר שלנו גדול, אנחנו רוצים את הטבעת ה-18".

גרוסבק לא רוצה להתייחס לקבוצת הכוכבים של מיאמי. "אין לי מה להגיד עליהם, הליגה מתחילה ב-26 באוקטובר, כשהם מגיעים לפה, ואז נראה", אמר גרוסבק, "הבאנו חזרה את כל השחקנים שלנו, ואפילו התחזקנו. צירפנו שלושה גבוהים מעל 2.10 מ' בקיץ. אנחנו הקבוצה הכי גבוהה בליגה. אנחנו גם הקבוצה הכי מבוגרת בליגה. אנחנו לא מושלמים, אבל נהיה קשוחים. ב-26 בחודש זה מתחיל".

דנבר פתוחה להצעות

* למרות הירידה בכמות השמועות סביב כרמלו אנתוני בשבועות האחרונים, מדווחת הבוקר (שני) רשת ESPN שדנבר עדיין נוטה להסכים לאפשר לכוכבה לעזוב, בין אם לפני פתיחת העונה או במהלכה. הנאגטס עדיין מקפידים להצהיר על רצונם להשאיר את מלו, והצעתם להארכת חוזהו עדיין נמצאת על השולחן, אך על פי מספר גורמים המקורבים להנהלת הקבוצה מאחורי הקלעים מתנהלים מגעים עם מספר קבוצות, והנאגטס אף ריככו מעט את הדרישות על טרייד.

* צ'ארלס בארקלי המחיש את הבעייתיות שיש בחוקים בכדורסל המכללות, והודה שכשהיה במכללת אובורן לווה כסף מסוכנו - דבר המנוגד לחוקים ב-NCAA. "אם בחור רוצה ללוות כסף מהסוכן שלו בגלל שהוא עני, מה הבעיה עם זה?", שאל בארקלי, "אף אחד לא יכול להגיד לי שיש משהו לא בסדר עם זה. אני קיבלתי הרבה כסף מהסוכן שלי בקולג' בשנות ה-80. רוב השחקנים שאני מכיר לוו כסף מהסוכנים שלהם. המכללות לא נותנות לשחקנים כלום. אם הם נותנים לנו זוג נעליים, הם יכולים להסתבך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully