וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - מכבי ת"א: עטר יועדף על פני רנגלוב

26.9.2010 / 18:00

הצהובים ימשיכו עם הציוות של עטר וקולאוטי בהתקפה גם במשחק באשדוד (ב', 20:45, ערוץ 1 ו-511 HD). סטויקיץ' חוזר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

מאז הניצחון 0:1 במארס 2007, לא ניצחה מכבי תל אביב משחק ליגה באשדוד. מילאן מרדקוביץ' היה זה שכבש את שער הניצחון מבישול של ג'ובאני רוסו, כאשר השריד היחיד מאותו קבוצה נשאר שרן ייני שפתח אז בהרכב ומתוכנן לפתוח על הספסל במשחק הקרוב. בהרכב אשדוד שיחקו אז רחמים צ'קול ועידן שריקי שיפתחו גם הפעם. החלוץ שי הולצמן, אז באנקר בהרכב, משמש כיום כמנהל הטכני של המועדון.

אם אתם שולחים טופס ווינר למשחק הזה, לכו על הימור שיהיו הרבה שערים. הנה לקט מהתוצאות שהושגו בין שתי הקבוצות הללו בשנים האחרונות בכל המסגרות: 1:3, 0:5, 4:4, 0:4. עם חוליית ההתקפה המשגשגת של הצהובים ועם חלוצים כמו עידן שריקי ודמיטאר מקרייב בצד של אשדוד, זה נראה כמו הימור בטוח גם הפעם.

מפתחות והכנות

מ.ס אשדוד: השוער הקרואטי, דראגן סטויקיץ', שהורחק במשחק הליגה הקודם נגד מכבי נתניה, ריצה את העונש במשחק גביע הטוטו בשבוע שעבר מול הפועל באר שבע ויחזור לעמוד בין הקורות. המאמן ג'ון גרגורי מתכנן לעלות עם אותו הרכב שרץ מתחילת העונה, כאשר עופר ורטה הצעיר ימשיך לפתוח כמגן ימני כשאפה אמברוז ומתן אוחיון יתופקדו בעמדות הבלמים. ההתלבטות היחידה בקישור היא בין אמיר לביא לעידן שדה, כשעידן שריקי ודימיטאר מקרייב יפתחו כרגיל בחוד.

מכבי תל אביב:

המנג'ר אבי נמני והמאמנים יוסי מזרחי ואיציק עובדיה ימשיכו לתת קרדיט להרכב שפתח בניצחון 0:4 נגד סכנין במחזור שעבר. אבי סטרול והאריס מדוניאנין שלא שיחקו בניצחון 1:5 על נתניה בגביע הטוטו כשירים ויפתחו בהרכב. דור מלול יתופקד שוב לצידו של ג'יבריל סידיבה בקישור האחורי כאשר אלירן עטר יועדף על פני דמיטאר רנגלוב ויפתח יחד עם רוברטו קולאוטי בחוד. רנגלוב וגל אלברמן ימתינו להזדמנות מהספסל.

יעמדו למבחן

מ.ס אשדוד: מתן אוחיון

"המבוגר האחראי", אמנם רק בן 24 , אבל בחוליית הגנה שגילה הממוצע הוא 22, גם זה משהו. יצטרך להנהיג את החלק האחורי של אשדוד בנסיונות הבלימה מול ההתקפה המפחידה של מכבי תל אביב, שמאיימת לכבוש השנה עשרות שערים.

מכבי תל אביב: דור מלול

הקשר הצעיר, שקיבל את חולצת ההרכב בקישור האחורי ונראה מצוין במשחקים האחרונים, יפתח כנראה שוב והפעם על חשבונו של גל אלברמן. משחק נוסף טוב של מלול רק יגביר את כאב הראש שממילא קיים בצוות המקצועי בכל הקשור לתחרות על מקום ב-11.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הרכבים משוערים

מ.ס אשדוד: דראגן סטויקיץ', עופר ורטה, מתן אוחיון, אפה אמברוז, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינגווה, משה אוחיון, אמיר לביא (עידן שדה), עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול, יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, דור מלול, האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו, אלירן עטר, רוברטו קולאוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully