וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: שלושער של פאלרמו סידר ניצחון לבוקה

הקבוצה של קלאודיו בורגי מתאוששת מפתיחת העונה הרעה עם 1:3 על קולון. ריבר ואסטודיאנטס הפסידו, אינדפנדיינטה הושפלה

המחזור השביעי בטורניר האפטורה ננעל הלילה (בין ראשון לשני) עם הניצחון הסוחף של בוקה ג'וניורס, שמתחילה לחזור למסלול, עם 1:3 על קולון. ניואל'ס אולד בויס גברה על ריבר פלייט המדרדרת 0:1. העולה החדשה אול בויס הדהימה את אסטודיאנטס 1:2, ובאנפילד חתכה 0:4 את אינדפנדיינטה. הצמרת בטבלה הארגנטינאית רותחת, כאשר סן לורנצו מוליכה עם 15 נקודות, ובינה עד המקום השמיני, שם שוכנת גודוי קרוז, מפרידות רק ארבע נקודות.

בוקה ג'וניורס - קולון 1:3

הקבוצה של קלאודיו בורגי סופסוף משתחררת, והשיגה הלילה ניצחון שני רצוף ושלישי בארבעת משחקיה האחרונים. אחרי פתיחת העונה הרעה, רחוקה בוקה רק חמש נקודות מהפסגה וכעת היא כבר יכולה להתחיל לחשוב גבוה. כוכב המשחק היה מי אם לא, מרטין פאלרמו, שסיים את ההתמודדות עם שלושער גדול (45, 50, 85). מישהו דיבר על פרישה? לפני השלישייה הגדולה שלו העלה איבן מורנו-פביאנסי את קולון ליתרון בדקה ה-42.

אול בויס - אסטודיאנטס 1:2

העולה החדשה השיגה ניצחון ביתי משכנע ומרשים מאוד על הקבוצה מלה פלאטה. אדוארדו דומינגז העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-29, אבל רגע לפני סיומה של המחצית הראשונה רודריגו בראנייה איזן בראש אחרי מבצע קבוצתי יפה של האורחים. חמש דקות בתוך המחצית השנייה סבסטיאן גראזיני החזיר את היתרון לאול בויס והשאיר את שלוש הנקודות בבית. אסטודיאנטס, שיכלה הייתה לתפוס את הפסגה, עם משחק חסר, וניצחון מול חימנסיה בדרבי הגדול של לה פלאטה עדיין יביא אותה למקום הראשון, כשכרגע היא עם 13 נקודות, אול בויס המפתיעה עם פתיחת עונה טובה מאוד והיא במקום ה-11 עם 10 נקודות, רק חמש מהמקום הראשון.

באנפילד - אסטודיאנטס 0:4

השדים האדומים חטפו מהלומה, והעתיד של המאמן דניאל גארנרו נראה לוט בערפל לאחר התבוסה הגדולה, כשהקבוצה עדיין ללא ניצחון בליגה לאחר שבעה מחזורים והיא נועלת את הטבלה עם 0 נקודות ויחס שערים של 12:5. רובן רמירז (4, 51)), סבסטיאן רומרו (21) ואמיליו זלאייה (82) כבשו לבאנפילד, שרחוקה רק שתי נקודות מהמוליכה סן לורנצו.

ניואל'ס אולד בויס - ריבר פלייט 0:1

הקבוצה מרוסאריו הנחילה הפסד שני בליגה למיז'ונריוס, שאחרי פתיחת העונה הטובה שלהם ממשיכים לאבד גובה וכרגע לא נראים כמו קבוצה שתקרא תיגר על האליפות. איבן בורליו כבש את שער הניצחון לאחר 11 דקות. ניואל'ס במקום השביעי עם 12 נקודות, ריבר שישית עם 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully