וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליטו: "למה בניטז כל הזמן מחליף אותי?"

אינטר השתחררה בפאלרמו עם ניצחון מרשים, כולם מרוצים חוץ מדייגו מיליטו. נשיא פאלרמו תקף: "אינטר היא היובנטוס החדשה"

המחזור השלישי בליגה האיטלקית ננעל אמש (ראשון). מי שמובילה את הטבלה באופן מפתיע ביותר היא העולה החדשה, צ'זנה, שלאחר הניצחון הגדול שלה בשבוע שעבר על מילאן, גברה על עולה חדשה אחרת, לצ'ה, והיא עם שבע נקודות.

מי שעוד יצאה מעודדת מהמחזור היא אינטר, לאחר שגברה 1:2 על פאלרמו בסיציליה. "זו הייתה תצוגה נפלאה במחצית הראשונה, מלבד השער שספגנו", אמר מחויך המאמן הספרדי של הקבוצה רפא בניטז. "ניצחנו קבוצה שלא הפסידה בבית שנה וחצי".

בניטז התייחס להחמצותיו החוזרות ונשנות של החלוץ הארגנטינאי דייגו מיליטו, שבשנה שעברה היה עושה מכל חצי הזדמנות שער. "אני חושב שהיה לו משחק נהדר, והוא עשה כל מה שחלוץ צריך לעשות, הוא רק החמיץ. דיברתי איתו אחרי המשחק והבנתי שאנחנו נמצאים באותה סיטואציה כמו שהיה לי עם פטר קראוץ' בליברפול".

מיליטו עצמו זעם על העובדה שהוא החילוף הקבוע של בניטז, ומסתמן משבר בין החלוץ למאמן. "למה אני תמיד מוחלף?", נשמע הארגנטינאי רוטן על ספסל, אחרי שיצא בפעם הרביעית העונה, "זה לא בסדר, אנחנו חייבים לדבר על זה". "הוא שיחק מעולה", ניסה להרגיע בניטז, "היה חסר לו רק גול, אבל בקרוב זה יגיע. אסור לו לחשוב על זה שהוא לא כובש".

בניטז דיבר על ההבדלים בין הליגה האנגלית לזו האיטלקית. "מבחינה טקטית, הסרייה A היא כמו שחזיתי. הקבוצות יודעות לעשות מה שהן צריכות, והמאמנים מאוד מוכשרים".

מי שהרגיע את האוהדים היה הקפטן האהוב חאבייר זאנטי, שחש כאבים בחזהו במהלך והתמוטט כשעשה את דרכו לחדרי ההלבשה בסיום המשחק. הוא הובהל לבית חולים, עבר בדיקות ונמצא בריא. "ספגתי כדור בבטן", הסביר הקפטן, "אבל לא רציתי להתחלף למרוצת הכאבים העזים. אני רוצה להרגיע את כולם ולומר שאני בסדר גמור ושמח מהניצחון".

אגב, נשיא פאלרמו מאוריסיו זמפאריני טוען ש"אינטר היא יובנטוס החדשה" מבחינת השפעה על שופטים. "בגללם לא שרקו לנו היום לא אחד, אלא ארבעה פנדלים", אמר לאחר המשחק, "אבל כשלהם לא שורים פנדלים, זה תמיד היה לא מוצדק".

דל נרי: "אם נשחק כך, התוצאות ימשיכו להגיע"

לאחר פתיחת עונה די מגומגת, הפציצה יובנטוס רביעייה באודינה לרשתה של הקבוצה הביתית ללא מענה והשיגה ניצחון ראשון בליגה. "אהבתי את הגישה והמסירות של השחקנים", אמר מאמן הגברת הזקנה לואיג'י דל נרי. "היינו מדוייקים וזה מאוד משמח ונותן לנו הרגשה טובה מאוד להמשך הדרך, אבל אסור לנו להסתנוור מהניצחון ולנוח על זרי הדפנה".

דל נרי הבהיר את אמירותיו מהשבוע שעבר, אז כזכור טען ש"יובה לא בשלה לזכות באליפות", זאת לאחר שאוהדי הקבוצה מחו כנגד אמירות אלו. "מה שאמרתי זה שאנחנו לא נקבע ונציב לעצמנו יעדים לגבי זכייה באליפות, אבל לשאיפות שלנו, עם זאת, אין גבול. אם נשחק כמו ששיחקנו נגד אודינזה, התוצאות ימשיכו להגיע. אם נשחק כפי ששיחקנו בבארי, הן לא. אני חושב שהשחקנים שלי הם הכי טובים באיטליה".

ראניירי: "הובכנו"

רומא הייתה כה קרובה להשיג את ניצחונה הראשון העונה בליגה, אלא ששער שוויון כואב במיוחד, עבור הג'לארוסי, של מרקו די ואיו, שגם כבש שער מצמק חילק את הנקודות לאחר תיקו 2:2 דרמטי באולימפיקו.

"זה רגע ששום דבר לא הולך בו כשורה", אמר בדכדוך מאמן הקבוצה מעיר הבירה קלאודיו ראניירי. "אבל נחזור בקרוב לעמוד על הרגליים. הובכנו במשחק, אנחנו חייבים להיות בפעמים הבאות הרבה יותר זהירים בהגנה. היינו צריכים לשלוט יותר בקצב המשחק כשהובלנו 0:2 ולא להיות כל כך פזיזים עם הכדור".

למרות שלא השיגו ניצחון בליגה, נוצחו אף בליגת האלופות, 2:0 על ידי באיירן במינכן, וספגו כבר תשעה שערים מתחילת העונה, מאמין ראניירי בהתקפת המשולש של הקבוצה: "דיברתי עם הבחורים ואני חושב שנכון שנמשיך עם אותו מערך. בעוד זמן מה נעשה הערכת מצב מחודשת".

פיקנדטי: "היה לנו משחק מושלם"

אם צ'זנה הייתה יכולה לגזור את הטבלה ולהקפיא אותה היא הייתה עושה כך. העולה החדשה ניצבת באופן מפתיע ביותר בפסגה עם שבע נקודות. מאז 1990/1 לא הייתה הקבוצה בסרייה A, וכעת היא אוחזת במקום הראשון, ללא אף ספיגה. ואי אפשר לומר שהיא שיחקה נגד נמושות. היא פתחה את הליגה עם 0:0 נגד רומא, ניצחה בהירואיות את מילאן כשבמחזור החולף ניצחה עולה חדשה אחרת, לצ'ה, 0:1, למרות שנותרה ב-10 שחקנים טרם ההפסקה.

"היה לנו משחק מושלם", אמר מאמן הקבוצה מאסימו פיקנדטי, שחושב כבר מעכשיו על ההישרדות בליגה. "הניצחון הזה היה חשוב במיוחד בגלל שהוא הגיע נגד קבוצה שמועמדת להיאבק על הירידה".

עדכון ראשון: 9:13
עדכון אחרון: 13:13

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully