וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגאת': "היום הגרוע ביותר שלי בשאלקה"

אחרי חמישה הפסדים ברצף, נשמע המאמן אובד עצות: "הקבוצה חסרת ביטחון לגמרי". בגרמניה מתחילים לתהות לגבי מחליף

כנראה שלהפועל תל אביב יש הרבה מזל. כל שלוש הקבוצות שהוגרלו מולה בליגת האלופות, בנפיקה, ליון ושאלקה, פתחו בצורה רעה מאוד את הליגה במדינתן. הפתיחה הגרועה ביותר מבין השלוש שייכת לקבוצה הגרמנית, שאמש (ראשון) המשיכה את מסכת ההפסדים שלה, הפעם עם הפסד 3:1 בדרבי הגדול של חבל הרוהר לבורוסיה דורטמונד ועוד לעיני הקהל הביתי של הקבוצה בפלטינס ארינה. לראשונה מאז 15 באוגוסט 1998, סוגרת הקבוצה מגלזנקישרן את הבונסדליגה. יחד עם ההפסד לליון בליגת האלופות, לשאלקה חמישה הפסדים רצופים.

"זה היום הגרוע ביותר שלי בשאלקה", אמר מאמן הקבוצה פליקס מגאת', שנשמע אובד עצות. "לא היה לי דבר כזה שהפסדתי ארבעה משחקים מתחילתה של העונה. ההפסדים האלה משעירים עקבות, הקבוצה חסרת ביטחון לגמרי".

מגאת', הגיע, כזכור, לקבוצה בקיץ לפני שנה, לאחר שהוליך את וולפסבורג לאליפות היסטורית. הוא ניסה להוביל בעונה שעברה את הכחולים המלכותיים לאליפות, לראשונה מאז 1958, אלא שסיים שני, אחרי באיירן מינכן, גם אותה אימן. שאלקה הוציאה הקיץ 37 מיליון יורו, אבל בינתיים זה רחוק מלהיות מעודד. כעת כבר החלו לצוץ בגרמניה תהיות כמה זמן הזיווג בין שאלקה למגאת' יחזיק מעמד, בוודאי אם הקבוצה תמשיך לקרטע בצורה כזו.

גם שוער הקבוצה ונבחרת גרמניה מנואל נוייר לא ידע היכן לקבור את עצמו: "זה היה משחק רע מאוד, לא הסתגלנו אליו בצורה טובה. הייתה לי הרגשה שזה לא דרבי, אלא משחק ידידות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully