וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: הערב תחל המכירה לקהל הרחב לאלופות

הפועל תל אביב מעלה הילוך במכירת המנויים לליגת האלופות. יוסי אבוקסיס חזר מעודד מצרפת: ”ראיתי משחק לא טוב של ליון”

לאחר שבוע סוער במיוחד, שכלל סכסוך בין הבעלים אלי טביב ומוני הראל, אי תשלום מענקים לשחקנים, הפסקת האימונים של ערן זהבי ואביחי ידין ואפילו עימות עם האוהדים, תנסה היום (שני) הפועל תל אביב לחזור לשגרת עבודה רגילה, שגרה שהביאה אותה בעונה שעברה לדאבל עבור המועדון והעפלה היסטורית לליגת האלופות.

כחלק מהחזרת השקט למועדון והתרכזות בכדורגל, צפה אמש עוזר המאמן יוסי אבוקסיס במשחק הליגה בצרפתית בין בורדו לליון, יריבתה של הפועל בשבוע הבא בליגת האלופות. למרות ההפסד של ליון (0:2), אבוקסיס סבור שלאדומים מצפה קרב מתיש בבלומפילד: "ראיתי משחק לא טוב של ליון שהפסידו לבורדו החזקה", אמר עוזר המאמן אמש. "למרות התקופה הפחות טובה שלה, לליון יש חומר שחקנים מצוין. חלקם בנבחרות הטובות בעולם והם יכולים להוציא את הקבוצה מהמצב הלא טוב בו היא נמצאת. כמובן שנצטרך להיות במיטבנו בבלומפילד בכדי להשאיר את נקודות אצלנו".

מתכוננים לסכנין

עוד לפני שהצרפתים יגיעו לארץ, הפועל תקיים שני משחקים נוספים מול בני סכנין ביום שלישי במסגרת המזחור הרביעי של גביע הטוטו וביום שבת בליגה מול עירוני קרית שמונה. היום תערוך הפועל אימון מסכם לקראת המשחק מול סכנין. על פי האימון אתמול, גוטמן ייתן כנראה למרבית שחקני ההרכב הראשון מנוחה, אך יחליט על ההרכב באופן סופי רק לאחר האימון היום בערב כשאליו אמורים לשוב זהבי וידין שלא התאמנו אתמול.

בקבוצה מדווחים שלמעלה מ-5,000 מנויים כבר נמכרו לליגת האלופות. המנויים לשער 5 אזלו, ולשער 7 נותרו רק מנויים בודדים. הערב תתחיל באינטרנט המכירה לקהל הרחב.

עדכון ראשון: 6:49
עדכון אחרון: 14:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully