וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו ניצחה 0:2 את ליון

יריבת הפועל ת"א בצ'מפיונס ממשיכה לצנוח, הפעם נכנעה לדיארה (60) ולז'וסי (90). ליל ניצחה את אוקזר עם שער בדקה ה-90

המחזור השישי בליגה הצרפתית, שנפתח אתמול עם חזרתה של סנט אטיין לפסגת הליגה אחרי 28 שנים, נסגר הערב (ראשון) עם המשחק המרתק בין שתיים מהקבוצות שפתחו פחות טוב את העונה, ליון ובורדו, אבל האלופה מלפני שנתיים סיימה אותו עם ניצחון חשוב ומעודד מבחינתה 0:2 על יריבתה הבאה של הפועל תל אביב בשלב הבתים של ליגת האלופות. מוקדם יותר הערב, השיגה ליל ניצחון דרמטי בדקה ה-90, כשגברה על אוקזר, שנותרה מתחת לקו האדום, עדיין ללא ניצחון העונה. מי שעוד איכזבה הערב היא פאריס סן ז'רמן, שסיימה ב-0:0 חלש עם ראן.

בורדו - ליון 0:2

כל כך מהר קיבלנו את שחזור רבע גמר ליגת האלופות מהשנה שעברה, אבל אם אז קבוצתו של קלוד פואל יצאה עם החיוכים בסיום, הפעם זו בורדו, שהשיגה בסך הכל את הניצחון השני שלה. בורדו הידרדרה עד המקום ה-18 בטבלה אחרי שלא ניצחה בשני המחזורים האחרונים, אבל ידעה שניצחון בשבאן דלמאס ירגיע מעט את המערכת. גם ליון הגיעה למשחק בצרות אחרי שמאז הניצחון על ברסט, שזהו ניצחונה היחיד העונה עד עכשיו, היא פשוט מאכזבת מול יריבות נחותות ממנה. יוהאן גורקוף, שהיה בספק להתמודדות, שיחק בסופו של דבר במשך 90 דקות נגד האקסית.

ליון אמנם החזיקה יותר בכדור במשך 90 דקות, אבל לא בעטה במשך כל המשחק לשער, לעומת חמש בעיטות של בורדו. השער הראשון במשחק נכבש בדקה ה-60, כשאלו דיארה הרשית בנגיחה אחרי כדור חופשי שהוגבה לרחבה. שלוש דקות לאחר מכן, מישל באסטוס, שכבש את שער הניצחון נגד שאלקה, הוחלף, אבל זה לא עזר לליון, שספגה אחד נוסף בתוספת הזמן כשז'וסי החלוץ הבקיע. ליון ממשיכה להסתבך בליגה כשנראה שכבר בשלב מוקדם של העונה היא הולכת לעבוד קשה כדי לצאת מהברוך במקום להיאבק על פתיחת פער בצמרת, כפי שהייתה רגילה ממש לפני כמה שנים.

ליל - אוקזר 0:1

המארחים רשמו משחק שישי ברציפות העונה ללא הפסד, אבל גם הם יודעים היטב שזה לא בא בקלות. ליל דרסה במחזור הקודם את לאנס, והפעם, מול יריבתה שלא הצליחה לרשום ולו ניצחון אחד העונה, הם התקשו מאוד למצוא את עצמם בהתקפה, ולא הרבו לסכן את השער. אוקזר הגיעה למספר הזדמנויות משלה ולא היתה רחוקה מלמצוא את הרשת בעצמה, אבל כשלה. דווקא כשהיה נדמה שהמשחק יסתיים בעוד תיקו מאכזב, הגיע מוסא סו, ובדקה ה-90 כבש לזכות המארחים את שער הניצחון.

פאריס סן ז'רמן - ראן 0:0

סן ז'רמן התעסקה השבוע בעיקר בפרשת השוער שלה, אפולה אדל, שלטענת מקורות שונים זייף את גילו, מה שעלול לגרום לקבוצה לספוג עונש חריף בליגה האירופית. החדשות הללו הורידו מהמוראל הגבוה בקבוצה, שהגיעה למשחק הערב לאחר שהביסה במחזור הקודם בליגה 0:4 את ארל אביניון, והשיגה ניצחון נאה על סביליה באירופה, אבל הפעם הדברים חרקו, המארחים לא מצאו את הרשת בכל 90 הדקות ונאלצו להסתפק בנקודה מאכזבת. הנקודה החיובית היחידה בה יכולים המארחים להתנחם היא שאדל לא נתן לדברים להפריע לו, עלה בהרכב ושמר על שער נקי.

* יריבת הפועל תל אביב בליגת האלופות, בנפיקה, השיגה ניצחון יוקרתי 0:2 על יריבתה המושבעת, ספורטינג ליסבון. אוסקר קרדוסו המצוין, שכבש גם מול האדומים, הפציץ הערב צמד - הראשון בדקה ה-13, השני בדקה ה-50. הניצחון העלה את בנפיקה למקום השמיני בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully