וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה: "אתלטיקו מדריד צדה את מסי"

בלם ברצלונה לא אהב את המשחק של הקולצ'ונרוס. גווארדיולה האשים את התקשורת המדרידאית: "הם צריכים לקחת אחריות"

בתוספת הזמן של המשחק עברו על ברצלונה כמה רגעי אימה. לאונל מסי תוקל על ידי תומאס אויפאלושי הצ'כי מאתלטיקו מדריד, הקרסול של הפנומן התנפח, ובבארסה חששו מהרע מכול - מסי מחוץ למגרשים לתקופה ארוכה. אלא שלאחר אבחנה ראשונית נראה שהחלוץ הארגנטינאי לא סובל משבר, והוא ייעדר עשרה ימים בלבד.

אם הוא אכן ייעדר רק כשבועיים יחמיץ מסי לפיכך את ארבעת המשחקים הקרובים של אלופת ספרד, בבית נגד ספורטינג חיחון במחזור הבא באמצע השבוע הנוכחי, אתלטיק בילבאו בסן מאמס ביום שבת הבא, מאיורקה בעוד כשבועיים בקאמפ נואו, כשבתווך הוא גם יחמיץ את המשחק בליגת האלופות נגד רובין קאזאן.

"ברור שאין שבר, אבל זו עדיין אבחנה ראשונית והוא צריך לעבור עוד כמה בדיקות כדי שתיקבע מהות הפציעה", אמר מאמן ברצלונה פפ גווארדיולה, שזעם והאשים גם את התקשורת במדריד, משום מה. "התמונות מדברות בעד עצמן. אנחנו עצובים כרגע ממה שקרה למסי, וחלק מהאחריות נופלת על אלו שכותבים וחושבים שהם יכולים להשפיע על כל מיני דברים".

לאחר מכן גווארדיולה ציטט משפט מפורסמים מבלוג של גולש כלשהו שנכתב לפני זמן מה: "זה מהווה דוגמא רעה מאוד, שאנשים כותבים משפטים כגון: 'חייבים לעצור את מסי בכל דרך'. מסי רק מעוניין לשחק כדורגל טוב, הוא השחקן הכי הוגן בעולם, אבל המסר ששולחים כל מיני אנשים לעיתונאים בקסטיליה הוא רע. עיתונאים צריכים לקחת אחריות גדולה יותר על מה שהם רושמים ומפרסמים. הליגה לא צריכה רק לדאוג לשמור על כריסטיאנו רונאלדו מפני פגיעות של שחקנים ופציעות שלו אלא את כל השחקנים", סיים גווארדיולה את דבריו בעניין זה בעקיצה.

מי שעוד סלד מהמעשה הוא בלם בארסה ג'רארד פיקה, שלא אהב את העבירה שנעשתה על מסי: "צר לי על הפציעה שלו. נראה שהיום הכל מותר בעולם הכדורגל. אתלטיקו פשוט ניסתה לצוד את מסי. הכל עובר כשמנסים לעצור את השחקנים הגדולים".

סאנצ'ס פלורס: "דה חאה הוא אחד השוערים הטובים בעולם"

כן, גם היה משחק, אפילו טוב מאוד, בו ניצחה ברצלונה 1:2 בסיום המחזור השלישי בליגה הספרדית. לאחר ההפסד המחפיר להרקולס אליקנטה, שוברת אלופת ספרד את המנחוס שלה בוויסנטה קלדרון, לאחר שנוצחה שם בליגה בשלוש הפעמים האחרונות שלה.

"אף אחד לא היה מתפלא אם זה היה נגמר גם 1:5 לנו", הוסיף פפ בהתייחסו למשחק, ואף ידע לחלוק מחמאות לשוער אתלטיקו דויד דה חאה, שהיה מצוין והציל את קבוצתו ממספר שערים: "לאתלטי יש שוער נהדר. הוא הציל את קבוצתו מתבוסה גדולה. אני מברך אותו על המשחק המצוין שהוא נתן".

מי שלא היה מופתע מההופעה של דה חאה, היה מאמנו קיקה סאנצ'ז פלורס, שאמר: "מדובר כאן באחד השוערים הטובים בעולם". סאנצ'ס פלורס התייחס גם להחלטתו להעלות בהרכב את קון אגוארו, למרות שהארגנטינאי לא היה כשיר במאת האחוזים לפני המשחק ותפקד בצורה רעה. "הוא מאוד מחויב וביקש לשחק", אמר המאמן. "קיבלנו את אישור הרופאים עבורו".

על המשחק אמר: "הפסדנו ליריב נהדר שהיה מושלם במשחק הזה". פלורס הגיב לטענות על המשחק הברוטלי יחסית של קבוצתו, וענה: "זה כדורגל ודברים כאלה קורים, אנחנו מקווים שמסי יחלים במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully