וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי אמור להיעדר לפחות שבועיים

הכוכב של בארסה נקע את קרסולו בניצחון על אתלטיקו ויעבור בדיקות מקיפות ביום ב'. אינייסטה: "היה חסר לנו שער להירגע"

לא לזה ציפתה ברצלונה, אבל אלופת ספרד התבשרה מיד לאחר הניצחון הערב (ראשון) 1:2 על אתלטיקו מדריד שהכוכב שלה, לאונל מסי, יחסר לה בשבועיים הקרובים. במשחק עצמו הארגנטינאי כבש את השער הראשון בויסנטה קלדרון (13), אבל ראול גרסיה השווה בנגיחה (25). ג'רארד פיקה (37) השאיר את הנקודות לקטלאנים, אבל לקראת הסיום מסי ספג תיקול כואב ופונה מהמגרש אל אלונקה.

על פי האבחנה הראשונית, מתברר כי מסי נקע את הקרסול הימני שלו. ב'מארקה' העריכו כי הפציעה הזו תמנע ממסי לשחק ב-15 הימים הקרובים. במהלך יום שני יעבור מסי בדיקות נוספות שיקבעו כמה זמן בדיוק ייעדר השחקן. במידה ואכן מסי ייעדר למשך השבועיים הקרובים, הוא יחמיץ את המשחקים בליגה נגד ספורטינג חיחון, אתלטיק בילבאו ומאיורקה, כשגם במשחק מול קאזאן בליגת האלופות הוא לא יוכל לשחק.

מי שהביע את דאגתו ממצבו של השחקן הוא אנדרס אינייסטה. "אנחנו עצובים מהפציעה של מסי, אנחנו מצפים לשמוע שזה לא משהו רציני. אנחנו חוששים שמדובר במכה חזקה". על המשחק עצמו אמר הספרדי: "אנחנו מרוצים מהמשחק המצוין שלנו מכיוון ששיחקנו במגרש קשה. היה חסר לנו השער כדי להירגע, אבל אני יוצא מפה בתחושה טובה. המשימה הייתה לשלוט במשחק ברמות מסוימות ולמנוע מהם להבקיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully