וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - בני יהודה: בלילי וגלבאן תורגלו בהרכב

19.9.2010 / 20:21

קשטן צפוי להעלות את השניים בהרכב לראשונה בגביע הטוטו (שני, 17:00). דהן יפתח אצל מחפוד, שקלים ודיין על הספסל

מאמן הפועל פתח תקוה, אלי מחפוד, דיבר במהלך השבוע על זעזוע בהרכב הקבוצה, אבל נראה כי ייתכנו שלושה שינויים בלבד בהשוואה להרכב שפתח בהפסד לעירוני קריית שמונה. המגן השמאלי עמירן שקלים יירד לספסל ואת מקומו יתפוס איאד חוטבא, שמשחק בדרך כלל כמגן ימני. את מקומו של חוטבא בעמדה הזאת יתפוס עמנואל מתיאס. גם הקשר גיא דיין אמור לרדת לספסל ואת מקומו יתפוס גיא צרפתי המנוסה.

במקום אייל שן שייעדר יפתח רפי דהן הצעיר, שיקבל הזדמנות טובה להוכיח שהוא ראוי לאמון שמחפוד נתן בו בחלקים מסוימים של העונה שעברה. אוהד קדוסי ימשיך להמתין על הספסל. "הניצחון הזה חשוב כדי לצבור בטחון להמשך הדרך", אמר מחפוד לשחקניו. השוער וויליאם אמאמו שייעדר ששה שבועות מגיע לאימונים על תקן צופה בלבד, ומי שאמור לשמש כשוער המשנה לדורי הוא תום קשתי.

הרכב משוער: שניר דורי; עמנואל מתיאס, דניאל אדו, גל כהן, איאד חטובא; ג'ונתן אסוס, רפי דהן, גיא צרפתי, ישראל זגורי, ג'וניור ויסה; דודו ביטון

קשטן משנה מערך

בני יהודה תנסה לשמור מחר על מקומה בראש טבלת בית ג' של גביע הטוטו כאשר תתארח אצל הפועל פתח תקוה באצטדיון רמת גן. הזהובים אמנם מקרטעים בליגה, אבל מצליחים להציג מאזן מחמיא של שני ניצחונות ותיקו עד כה במסגרת גביע הטוטו, והמאמן דרור קשטן מקווה שחניכיו יציגו יכולת משופרת מחר במסגרת גביע הטוטו ויצאו לדרך חדשה במשחק שיהווה הכנה לקראת משחק הליגה הקרוב נגד מכבי חיפה.

על פי האימון שנערך הערב נראה כי קשטן מתכנן מיני מהפכה בהרכב. גולת הכותרת היא הצבתם של חלוץ הרכש, פיני בלילי, והקשר הארגנטינאי, פדרו גלבאן, בהרכב הפותח בחולייה הקדמית על חשבונם של עומרי אפק ואסי בלדוט. לבלילי וגלבאן, שהחלים לאחרונה משבר בקרסולו ולמעשה לא שיחק מאז סיום העונה שעברה אז נפצע, תהיה זו הופעת בכורה העונה.

על פי התרגול הטקטי נראה כי קשטן יעבור לשיטה שבה יתופקדו שלושה קשרים אחוריים, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבש'קביצ'יוס ולירוי צעירי, כאשר גלבאן ובלילי מצטרפים לאיליה יברויאן בחלק הקדמי. המאמן יערוך גם שינוי אחד בחוליית ההגנה כאשר הבלם אביב חדד יקבל מנוחה ובמקומו יפתח דין מורי, שלא פתח בהרכב מתחילת העונה.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבש'קביצ'יוס, לירוי צעירי, פדרו גלבאן, פיני בלילי, איליה יברויאן

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully