וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בית"ר ירושלים ניצחה את אשקלון 1:3

בן שושן (6) אייבינדר (39) ואיילי (93) העניקו לירושלמים ניצחון ראשון העונה לוי איזן זמנית (27). אלברז נכנס כמחליף

תגידו מזל טוב לבית"ר ירושלים, שרשמה הערב (ראשון), סוף סוף, את נצחונה הראשון העונה. אמת, מדובר בגביע הטוטו בלבד, והיריבה שהגיעה הערב לטדי היתה הפועל אשקלון החלשה, אבל כאשר המאזן הירושלמי עד היום כלל שלושה הפסדים בליגה ושלוש תוצאות תיקו בגביע הטוטו, ניצחון הוא ניצחון הוא ניצחון. הירושלמים כבשו פעמיים במחצית הראשונה, גברו על יריבתם הדרומית 1:3, ועלו באופן זמני למקום השני של בית ד', לפחות עד משחק ההכנה בין הפועל באר שבע ומ.ס. אשדוד. אשקלון, לעומתה, עדיין ללא ניצחון במפעל, עם תוצאת תיקו בודדה ושלושה הפסדים.

הספונסר לשעבר של בית"ר ירושלים, גומא אגייאר. מגד גוזני
אהב מה שראה? אגייאר ביציע/מגד גוזני

סמואל יבואה ערך הופעת בכורה בינונית משהו בהרכב הירושלמים, כאשר אורי מלמיליאן נאלץ להסתדר עם הרכב חסר משהו: אוהד סיידוף החליף את אריאל הרוש בשער, דריו פרננדז נעדר ובמקומו חזר אבירם ברוכיאן, בעוד בהגנה קיבלו אלי דסה הצעיר ומושיקו מישאלוב את הקרדיט על חשבון ליאור ראובן ותומר בן יוסף, והיו לא רעים בכלל. בדקה ה-69 עלה לכר הדשא כריסטיאן אלברז, לראשונה מאז חזר לקבוצה, כאשר מנגד רשם רביד גזל הופעת בכורה בשורות האשקלונים, כשנכנס עם היציאה מחדרי ההלבשה.

הפתיחה של הירושלמים היתה מצוינת, כאשר כבר בדקה השישית בעיטה של עידן טל פגעה בעמית בן שושן ועשתה את דרכה פנימה. בית"ר המשיכה ללחוץ בחיפושה אחר הגדלת היתרון, אלא שהשער הגיע דווקא מהצד השני: ערן לוי הפציץ כדור חופשי מ-30 מטרים שהכניע את סיידוף חסר הנסיון. המארחת שוב יצאה קדימה, ובדקה ה-39 גם באה על שכרה, כשדן אייבינדר המוכשר בעט יפה מחוץ לרחבה כדי להשיב את היתרון למארחת.

המחצית השניה היתה חלשה, כמעט ללא הזדמנויות לאף אחת מהקבוצות, כאשר שלוש דקות בתוך תוספת הזמן קיבלה אשקלון כדור חופשי, שלחה את כל שחקניה קדימה, ואפשרה לבית"ר לחטוף את הכדור ולשלוח את סרג'י איילי המחליף קדימה, ולאחר שהחלוץ עבר בקלילות את השוער, לא נותר לו אלא לגלגל פנימה ולקבוע את תוצאת המשחק. הירושלמים רושמים שלוש נקודות ראשונות בעידן אורי מלמיליאן. ייתכן ומכאן, בית"ר תצא סוף סוף לדרך חדשה. מעניין מה גומא אגייאר, שצפה בנעשה מהיציע, חשב על המשחק.

מהלך המשחק

דקה 6 - גול! אשקלון התקשתה להרחיק כדור קרן, עידן טל ניצל זאת כדי לבעוט כדור חזק שפגע בעמית בן שושן, שינה את דרכו ונכנס. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 12 - ערן לוי הימר על בעיטה מרחוק, הכדור חלף ליד הקורה.

דקה 20 - טעות איומה של יונס העניקה ליבואה הזדמנות גדולה, אלא שהחלוץ בעט למרכז השער וסטיבן אהורולו הדף.

דקה 24 - יבואה הכין אחורה לאבירם ברוכיאן, שבעט חזק ושטוח, אלא שאהורולו הדף לקרן.

דקה 27 - גול! ערן לוי סובב כדור חופשי מצוין מ-30 מטרים, אוהד סיידוף הצעיר הגיב לא טוב ולא הגיע בזמן. 1:1.

דקה 39 - גול! הגנת אשקלון הדפה כדור היישר לרגליו של דן אייבינדר, ששלח ברגל ימין בעיטה מדויקת לפינה הימנית של אאורליו, ופימה. שער יפה לבית"ר, 1:2.

דקה 63 - ערן לוי בעט יפה עם השפיץ, מ-18 מטרים, סיידוף לא התקשה לעצור.

דקה 90+3 - גול! אשקלון שלחה את מרבית שחקניה קדימה, בית"ר ניצלה זאת כדי לעקוץ במתפרצת של סרג' איילי, שעקף בקלילות את אהורולו וקבע את תוצאת המשחק. 1:3.

הרכב בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף, אלי דסה, כריסטיאן גונזאלס (תומר בן יוסף, 46), מושיקו מישאלוב, אביתר ברוכיאן (קובי מויאל, 83), סטיבן כהן (חן עזריאל, 59), דן איינבינדר, עידן טל (כריסטיאן אלברז,69), אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, סמואל יבואה (סרג' איילי, 84).

הרכב הפועל אשקלון: סטיבן אהורולו, מג'ד יונס, דארקו לובריץ', יניב אלול (מור דהאן, 65), קובי מוסא (שי פטלק, 46), מחמוד עבאס (טל מכלוף, 73), אמיה טגה, זוראב מנטאשאשווילי (רביד גזל, 46), ערן לוי, עוסמן בשירו (מיכאל קורטבה, 46), אריק גאוו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully