וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: נחנך מגרש האימונים של קבוצת הנוער

19.9.2010 / 20:09

נציג הבעלים, אנג'לידיס, אמר על המגרש שעבר שיפוץ בהשקעה של כ-650 אלף ש"ח: "ההשקעה בנוער היא השקעה בקהילה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בזמן שמכבי תל אביב התכוננה למשחק בגביע הטוטו הקרוב שלה, נערך היום (ראשון) טקס חנוכת מגרש האימונים החדש של קבוצת הנוער ומחלקת הנוער בקרית שלום. המגרש עבר שיפוץ כללי בהשקעה של 650 אלף ש"ח, הותקנה בו מערכת ניקוז חדישה וגם מערכת התאורה שודרגה. בסך הכל השקיע הבעלים מיטש גולדהאר כמיליון וחצי ש"ח בשיפוץ ושדרוג כל מתקן האימונים בקרית שלום. בטקס נכחו ראשי הקבוצה, נציג הבעלים ג'אק אנג'לידיס, המנכ"ל עוזי שעיה, מנהל הקבוצה אבנר טוויטו, יושב ראש מחלקת הנוער ניר לוין, מאמני הקבוצה הבוגרת יוסי מזרחי ואיציק עובדיה וכן השחקנים שרן ייני, דור מלול, ניסו קפילוטו, ריף פרץ ומאור חלבי שצמחו כולם במחלקת הנוער של המועדון.

נציג הבעלים, ג'ק אנג'לידיס נשא דברים טרם גזירת הסרט ואמר: "זה מאוד חשוב עבורנו להשקיע כספים במחלקת הנוער של המועדון. מהרגע הראשון שמיטש גולדהאר הפך לבעלים של המועדון הזה, הוא הצהיר על השאיפה שלו לתת את תשומת הלב הראויה לכל הקשור במחלקת הנוער וזה אכן בא לידי ביטוי בכל מה שהוא עשה עד כה".

אנג'לידיס המשיך ואמר: "התחלנו דרך מסויימת ויש לנו עוד הרבה לעשות כאן, אבל זה צעד מאוד חשוב עבורנו להתחיל להשקיע במתקנים ולתת לשחקני מחלקת הנוער את הכלים הראויים כאן במחלקה. נעשה הכל כדי לוודא שלמאמנים יש את כל הציוד והיכולת המקסימלית בכדי לעשות את עבודתם בצורה הטובה ביותר ואנחנו יודעים שההשקעה כאן בנוער היא גם השקעה בקהילה עצמה. אנחנו מרוצים מאוד ממה שקורה עד כה ואנחנו מצפים לעשות עוד ועוד פעולות נוספות גם בעתיד".

דור מלול הוסיף ואמר: "אני רק יכול לחזק את דברי הבעלים שאומר שהנוער זה העתיד של המועדון הזה. הנוער הוא הלב של הקבוצה וגם הקהל אוהב ששחקני הנוער עולים ומשתלבים. מגרש טוב והתייחסות של המועדון למחלקת הנוער, יעזור לשחקנים לצמוח מלמטה כלפי מעלה וזה רק יחזק את כולם, זה נותן המון הבטחות לשנים הבאות. אני מקווה שיהיו עוד ועוד שחקנים שיגיעו מהנוער וישתלבו בקבוצה הבוגרת, כי באמת שיש במכבי נוער מוכשר ויש שחקנים ברמה גבוהה ורק ככה ישתלבו עוד שחקנים".

מלול עצמו מקבל לאחרונה את חולצת ההרכב אבל יודע שאם רק ימצמץ הוא עלול לאבד את מקומו: "שום דבר לא ברור מאליו בשבילי, אני גם לא רואה את זה שאני בהרכב כברור מאליו ואני אמשיך לעבוד קשה כי בשנייה שאני לא אוכיח את עצמי לא יהיה לי מקום על המגרש. אני אמשיך לעשות את מה שאני יודע, ומה שאני יכול ורק ככה אני אמשיך לפתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully