וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן - מכבי פתח תקוה: אופיר חיים בהרכב

החלוץ הוותיק יפתח לראשונה העונה בהרכב. פרדי דוד ביקר את חלק משחקני הסגל, ויעלה באותו הרכב שניצח את בית"ר בליגה

"במשחק האחרון נגד הפועל כפר סבא היו שחקנים מחליפים שלא סיפקו את הסחורה. הם זלזלו. שחקנים כאלה לא יתלבשו אצלי". כך אמר מאמן מכבי פתח תקוה פרדי דוד באסיפת הקבוצה לקראת המשחק מחר (שני, 18:00) מול הפועל רמת גן. יחד עם זאת, נראה כי המאמן מרוצה מההרכב הראשון ולכן הוא תרגל את ה-11 שפתחו נגד בית"ר ירושלים (1:2), וזה אומר שקובי גנון ימשיך לקבל קרדיט על חשבון אלירן דנין ואילו דני פרדה יפתח כנראה על הספסל. במועדון ישנה שביעות רצון גדולה ממשחק ההתקפה לאחר הניצחון האחרון ובמיוחד מהעובדה שעומר גולן חוזר לכושר.

הבלם תומר אלבז שהקבוצה הפסיקה את פעילותו בגלל סחרחורות במחנה האימון בהונגריה, שב לפעילות אחרי שהצוות הרפואי אפשר לו לנהוג כך. במועדון ימשיכו לעקוב אחר מצבו הרפואי של הבלם, משום שלא רוצים לסכנו.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, ג'ו ביזרה, קובי גנון; יוסי אופיר, סבסטיאן סנסוני, נבוישה מרינקוביץ', טל בן חיים; עומר דמארי, עומר גולן.

אופיר חיים בהרכב, לראשונה

הפועל רמת גן אמנם סיימה את הכנותיה לקראת משחק גביע הטוטו נגד מכבי פתח תקווה מחר בוינטר, אבל הראש של השחקנים ושל הצוות המקצועי מכוון כולו לקרב התחתית בשבת נגד הפועל עכו במסגרת ליגת העל.

המאמן שלומי דורה עשוי לערוך מספר שינויים בהרכב מחר כאשר הבולט ביניהם יהיה הצבתו של כובש שער השוויון נגד הפועל אשקלון, אופיר חיים לראשונה העונה בהרכב הפותח, כנראה על חשבונו של עידן סרור שיסופסל. כזכור, במשחק הראשון בין שתי הקבוצות במחזור הפתיחה של גביע הטוטו עמדו לרשותו של דורה רק שחקני הנוער אולם מאז עברו חוזיהם של כל שחקני הקבוצה בבקרת התקציבים ומחר תנסה הקבוצה לצבור נקודות נוספות ולשפר עמדות במסגרת בית ג' של גביע הטוטו.

על פי התרגול באימון המסכם נראה שהמאמן דורה ייתן מנוחה לאחד משני הבלמים הזרים פאבלו בונדיאה או אלין טופוזאקוב כאשר ההחלטה על מי מביניהם ינוח תיפול בסמוך למועד המשחק. מי שיפתח בוודאות במרכז ההגנה הוא יקיר שינה. גם בקישור עשויים להיות מספר שינויים כאשר גל לוי מועמד לפתוח במרכז המגרש על חשבונו של דמיטאר טלקיסיקי שעשוי גם הוא לקבל מנוחה. מי שייעדר בוודאות הוא המגן תמיר בן עמי שהורחק במשחק הליגה האחרון באשקלון.

הרכב משוער: איתי ארקין, קרלוס צ'קאנה, אלין טופוזאקוב (פאבלו בואנדיה), יקיר שינה, חי בן לולו, קלאודיו ריברו, וובה בראון, אלי לוי, גל לוי (דמיטאר טלקיסקי ), אופיר חיים, קירום ביבישקוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully