וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון מאשים: "טורס ניסה לגרום להרחקת אושיי"

סר אלכס רומז שחלוץ ליברפול צוללן: ”עשה מטעמים מהנפילה”. רוי הודג’סון לא מתרגש מהפסד ליברפול: ”זאת לא קטסטרופה”

לרגע הזה חיכו במנצ'סטר יונייטד כבר למעלה משנתיים. דימיטאר ברבאטוב התפוצץ, פשוט התפוצץ הערב (ראשון) ולמשך קרוב לתשעים דקות הראה חלק מהכישרון הענק שטמון בו. חלוץ נבחרת בולגריה הפציץ שלושער יוצא מהכלל ב-2:3 הנהדר של השדים האדומים על ליברפול, והיה לשחקן הראשון של יונייטד שעושה כך מול החבורה ממרסיסייד לראשונה מאז 1946 (אז היה זה סטן פירסון).

"אני מרוצה. הכל הלך לי היום, ואלך הביתה עם חיוך על הפנים", אמר גיבור הערב, שהגיע לאולד טראפורד בקיץ 2008 תמורת 30 מיליון ליש"ט. רגע השיא של ברבאטוב הגיע בדקה ה-59, כאשר עצר כדור מהאוויר, הקפיץ פעם אחת ובעט בעיטה הפוכה שנשקה למשקוף ונכנסה פנימה, והפתיעה אפילו את החלוץ עצמו. "כששמעתי את הקהל צורח, הבנתי מה קרה".

מנג'ר השדים האדומים, אלכס פרגוסון, עקץ את יריבתו הגדולה. "מלחשוב לעצמי ש'זה הולך להיגמר עם עשרה שערים', פתאום זה נהיה 2:2. ליברפול לא הביאה כלום למשחק, והסתמכה על החלטות של הקוון כדי לחזור למשחק. אדווין ואן דר סאר לא נאלץ לבצע שום עצירות, ופשוט לא ראיתי אותנו מפסידים היום". באשר לכוכבו הבולגרי ושערו הנפלא, אמר פרגי: "זה היה בלתי צפוי, נסיון מפתיע. היתה עליו ביקורת רבה, אבל השנה הוא פתח את העונה כמו שצריך, מעולם לא היה לי ספק באיכות שלו".

מנגד, רוי הודג'סון השתדל למצוא את חצי הכוס המלאה באכזבה נוספת שרשמה קבוצתו: "המחצית השניה שלנו היתה טובה, והגיע לנו לחזור למשחק", אמר המנג'ר, שראה את קבוצתו חוזרת מפיגור בדרך ל-2:2. "היה לנו קצת חוסר מזל, ואנחנו מאוכזבים, כי באמת שיחקנו היטב. אם היה לנו קצת יותר רוגע במשחק, אולי היינו מנצחים".

"הייתה לנו פתיחה קשה מאוד לעונה", יודע הודג'סון, "אבל ההופעה שלנו הייתה טובה יותר מאשר בשני המשחקים הקודמים. שיחקנו מול קבוצה מצוינת, ומגיע לנו קרדיט גדול על איך שחזרנו מהפיגור. להשתמש במילים כמו 'קטסטרופה' זה קצת חזק מדי למצבנו, אלא אם כן מתייחסים לסיכויינו לזכות באליפות".

פרגוסון אף תקף את פרננדו טורס, שטען שלג'ון אושיי הגיע כרטיס אדום על העבירה שהביאה לשער השני. הסקוטי טען כי טורס ניסה לסחוט אדום בכוח: "אין ספק שטורס עשה מטעמים מהאירוע הזה, הוא ניסה בבירור לגרום להרחקת השחקן". הודג'סון היה פחות נחרץ: "סר אלכס זכאי לדעה בנושא, ולא אכנס לוויכוח הזה. בכל אופן, בסופו של דבר זה הביא לשער, אבל לא שמרנו על השוויון והגנו בצורה רעה מאוד".

מויס: "גם אני הייתי שורק בוז"

בינתיים אוהדי ליברפול מתכננים מחאה נגד הבעלים של המועדון טום היקס וג'ורג' ג'ילט, שמדיניותם הכלכלית הכניסה את המועדון לחובות שאף הובילו לשקיעה מקצועית. ארגון האוהדים "רוחו של שנקלי" מבקש מהאוהדים לשבת במקומם בסיום המשחק הקרוב מול סנדרלנד ולא ללכת הביתה, ולהשתמש בצעיפים, דגלים ןבחולצות על מנת להביע את מחאתם.

אבל אם אוהדי ליברפול מאוכזבים מפתיחת העונה הבינונית של קבוצתם, הם תמיד יכולים להסתכל בהנאה לצד השני של העיר ולראות את מצבה העגום של היריבה העירונית אברטון. הכחולים עדיין ללא ניצחון העונה, ובחמישה משחקים השיגו שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים.

"זו כנראה ההופעה הכי גרועה שלנו מאז פתיחת השנה שעברה", אמר המאמן דייויד מויס אחרי ההפסד הביתי 1:0 לניוקאסל, "גם אני הייתי שורק בוז לקבוצה".

"אמרתי להם בסיום המשחק שהם שחקנים טובים ושיש לנו קבוצה טובה", אמר מויס, "אבל אולי אני צריך לשנות את מה שאני אומר להם" ואיים שיחזור ל"שיטות הישנות והטובות".

הולוויי: "אנחנו נמצאים במרחק שנות אור מהמובילות"

בצ'לסי חגגו ניצחון חשוב נוסף במאבק בצמרת, שהגדיל את הפער שלהם מארסנל לארבע נקודות. הבלוז לא השאירו שום סיכוי לבלקפול, ניצחו 0:4 והוכיחו שוב שהם בכושר הכי טוב באנגליה. סלומון קאלו (2), פלורן מאלודה (12), דידייה דרוגבה (30) ושוב מאלודה (42) לא השאירו לעולה החדשה סיכוי במחצית הראשונה, לפני שעברו לנוח בשנייה.

"זה חשוב שיש לנו ביטחון במשחק שלנו", התלהב קרלו אנצ'לוטי, מנג'ר צ'לסי מהתוצאה. "זה היה מבחן חשוב מבחינתנו לקראת השבוע הבא, אבל זה היה גם מבחן חשוב בשבילם. עדיין לא שיחקנו נגד הקבוצות הטובות בליגה, אבל שיחקנו טוב עד עכשיו. עכשיו אנחנו צריכים לשחק כך נגד הקבוצות המובילות".

על החסרונות של פרנק למפרד וג'ון טרי, אמר המנג'ר האיטלקי: "פרנק מתאמן, הוא לא ב-100 אחוז כשירות עדיין, אבל הוא ישחק נגד מנצ'סטר סיטי. לטרי הייתה בעיה עם הצלעות והוא לא היה יכול לשחק, אבל הוא אמור להיות בסדר תוך יומיים או שלושה. לקראת משחק גביע הליגה אנחנו נעשה שינויים מכיוון שאנחנו רוצים לעשות שימוש בשחקנים הצעירים שלנו במפעל הזה".

מנג'ר בלקפול, איאן הולוויי, הודה שהמשחק הזה לא ממש היה כוחות, ולמרות שקבוצתו הרשימה עד כה העונה (פרט לתבוסה לארסנל), הוא לא באמת חשב שיש סיכוי. "שינוי הטקטיקה שלי לא עבד בכלל", הוא הודה בסיום. "הייתי צריך לחזור לשיטה ההתקפית מוקדם יותר, אבל כשהלכתי אחורה, המשחק כבר היה גמור".

על התסכול מהתוצאה, הוא אמר: "זה לא משנה מה אנחנו עושים מול הקבוצות המובילות, אנחנו נמצאים במרחק שנות אור מהן. הן מצוינות מבחינת הגישה המנטלית שלהן ומבחינת הגישה שאיתה הן מגיעות למשחקים. לא היינו טובים במחצית הראשונה, אבל השתפרנו בשנייה. צ'לסי הראתה מנטליות של אלופה מהקרן הראשונה וכל תוכנית המשחק שלנו נזרקה מהחלון מהדקה הראשונה".

עדכון ראשון: 19:41
עדכון אחרון: 21:30

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully