וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 2:3 למנצ'סטר יונייטד על ליברפול

דימיטאר ברבאטוב ניצל את החורים בהגנת ליברפול לכבוש שלושער בניצחון השדים 2:3. צ'לסי הביסה את בלקפול 0:4

המחזור החמישי בפרמיירליג האנגלית נמשך היום (ראשון) כשאת המשחקים פותחת ה-התמודדות של הכדורגל האנגלי, המפגש בין שתי הקבוצות המעוטרות ביותר באנגליה - מנצ'סטר יונייטד וליברפול. הציפיות למשחק הזה התבררו כנכונות אחרי ש-90 דקות דרמטיות ומלאות בארועים, הסתיימו ב-2:3 לשדים האדומים, שנדבקו לארסנל במקום השני בטבלה.

אלא שבאנגליה יש רק קבוצה אחת מושלמת לעת עתה, ולא בטוח שמדובר רק בטבלה. צ'לסי נתנה הערב הצגה נוספת ל-41 אלף האנשים שמילאו את סטמפורד ברידג', כשהביסה בטיפוסיות 0:4 את בלקפול החביבה, במדיה שיחק דקל קינן 90 דקות (בניון נכנס בדקה ה-78). מנצ'סטר סיטי היומרנית שיחקה היום גם כן והיא גברה 0:2 על וויגאן.

מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 2:3

המפגש בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול נחשב לגדול ביותר שיש לליגה האנגלית להציע בכל הקשור ליריבות המרה, למסורת ולתחרות העצומה. העונה שהשתיים לא בשיא הכושר והפער המקצועי ביניהן הולך וגדל, אך למרות זאת הן סיפקו לנו משחק דרמטי, נהדר וחסר פשרות. מנצ'סטר יונייטד כבר הוליכה 0:2 מצמד של דימיטאר ברבאטוב, סטיבן ג'רארד כבש צמד וקבע 2:2, אבל המילה אחרונה הייתה שייכת לבולגרי שעשה 2:3 מדהים. ברבאטוב הוא אחד השחקנים הפחות מוערכים באולד טראפורד, אבל מהיום הוא שוב גיבור ביציע.

בליברפול קמו לבוקר לא פשוט כשהתברר שטום היקס עשוי לנצל אופציה בהסכם השותפות ולהפוך לבעלים יחידי, מה שכנראה יגרור מכירה מסיבית של הכוכבים ביניהם פרננדו טורס. ואכן, במחצית הראשונה החבורה של רוי הודג'סון המשיכה את היכולת הבינונית שמאפיינת אותה מפתיחת העונה, ומי יודע, אולי אם היא תימשך כך האוהדים ישמחו להיפטר מטורס הבינוני. אחרי 42 דקות בשליטת המקומיים, ריאן גיגס העלה כדור קרן, טורס נרדם בשמירה וברבאטוב נגח לרשת של פפה ריינה.

בדקה ה-59 המשחק כבר נראה גמור. דארן פלטשר שלח כדור ארוך לעברו של נאני שהגביה לרחבה. ברבאטוב עצר יפה, ושלח סוג של מספרת שטסה למשקוף ופנימה, 0:2 נהדר. אלא שדווקא אז ליברפול התעוררה לחיים. חמש דקות חלפו, ג'וני אבאנס הכשיל את טורס ברחבה וג'רארד (שהיה חלש מאוד עד לאותו רגע) ירה את הפנדל לרשת. ליברפול המשיכה להאמין וגם מצאה את השוויון. ג'ון אושיי הכשיל את את טורס על קו 16 המטרים וראה צהוב. ג'רארד שלח את החופשית אל הפינה והימם את אולד טראפורד, 2:2. גמור? הצחתקם את ברבאטוב. אושיי הרים מימין והבולגרי התרומם גבוה מעל כולם ונגח לרשת. 2:3 למנצ'סטר יונייטד.

אחרי שבועות של נאחס, מנצ'סטר יונייטד, אחת הווינריות הגדולות באירופה, חזרה לעצמה. השדים האדומים ספגו העונה שער שוויון דרמטי בפולהאם (אחרי החמצת פנדל), איבדו יתרון שני שערים בתוספת הזמן במשחק החוץ באברטון והערב, למרות ששוב איבדו יתרון, ידעו לחזור ממנו ולנצח. למרות זאת, אפשר לשים את האצבע ולומר שמשהו לא טוב קורה בממלכה של סר אלכס פרגוסון, במיוחד בכל הקשור להגנה. ובכל זאת, השדים האדומים שומרים על קשר עין עם צ'לסי. ליברפול בדרך לעוד עונה ללא מאבק אליפות.

צ'לסי - בלקפול 0:4

אחרי שכבשה 12 שערים בשני המשחקים הראשונים נרגעה צ'לסי, ובשני המחזורים הקודמים הוסיפה "רק" חמישה. הערב, עדיין עם מאזן מושלם כמובן, פגשה האלופה את בלקפול, שרשמה פתיחת עונה לא רעה בכלל עד כה. עם זאת, ולמרות שדקל קינן שוב פתוח בהרכב הסיסיידרס, ההגנה של האורחים החביבים של איאן הולוויי פשוט התפרקה במחצית הראשונה, וצ'לסי הרי לא צריכה יותר מ-45 דקות.

הפתיחה של הבלוז היתה מוחצת, כמיטב המסורת, כאשר כבר בדקה השניה ניצל סולומון קאלו ערבוביה ברחבת בלקפול כדי לקבוע 0:1 למארחת. צ'לסי המשיכה ללחוץ, ובדקה ה-12 מצא דידייה דרוגבה את פלורן מאלודה הנפלא, שהכפיל ל-0:2. דרוגבה עבר לתפקיד המבקיע 18 דקות מאוחר יותר, כאשר הבקיע את שערו החמישי בחמישי משחקים העונה. את הדובדבן על מחצית מושלמת של האלופה שם פלורן מאלודה, שנמצא בכושר יוצא מהכלל, ובדקה ה-41 הוא סיים מתפרצת אותה התחיל סולומון קאלו, והבקיע את שערו השישי בחמישה משחקים.

האורחת המסכנה חיפשה שער ניחומים במהלך המחצית השניה ואפילו היתה שווה אחד, אלא שזה פשוט לא יצא לפועל. יוסי בניון החליף את ג'ון אובי מיקל בדקה ה-78, בעוד קינן סגר תשעים דקות. צ'לסי נותרת מושלמת, ועולה למאזן שערים בלתי רגיל של 1:21.

מנצ'סטר סיטי - וויגאן 0:2

הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני ניצלה את המפגש הנוח עם אחת מהקבוצות החלשות בליגה, כדי להשיג ניצחון שני העונה. אדריכל הניצחון היה קרלוס טבז, שכבש בדקה ה-42 ובישל ליאיא טורה בדקה ה-70.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully