וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 77 דקות לכיאל, עוד ניצחון לסלטיק

הקשר שב להרכב וקבוצתו שמרה על המאזן המושלם בליגה עם 1:2 בקילמרנוק. רוסיה: ביברס נאתכו לא שותף בניצחון קאזאן

בירם כיאל רשם 77 דקות בניצחון הליגה החמישי ברציפות של סלטיק, 1:2 בקילמרנוק. סגנית האלופה שמרה על מאזן מושלם והיא צמודה לריינג'רס, אשר גם לה 15 נקודות מ-15 אפשריות. דווקא המארחים היו הראשונים לכבוש כבר בדקה השביעית עם שער של קונור סאמון. בדקה ה-22 נאלצה סלטיק לבצע חילוף כשאנתוני סטוקס החליף את פאדי מקורט הפצוע. ואותו סטוקס הפך לכוכב המהפך.

בדקה ה-41 הוא הוכשל ברחבה ודריל מרפי דייק מהנקודה הלבנה וקבע 1:1. שבע דקות בתוך המחצית השנייה כבש סטוקס בעצמו וסידר לבויז ניצחון 1:2. כיאל, שלא פתח במשחק הקודם, חזר כאמור להרכב והוחלף בדקה ה-77 על ידי קי סונג יונג, שחקן נבחרת דרום קוריאה.

*** ביברס נאתכו ישב 90 דקות על הספסל בניצחון הדרמטי של רובין קאזאן 0:1 על אנז'י מחצ'קלה. קראדניז גוקדניז כבש את שער הניצחון בתוספת הזמן. בתום 21 מחזורי ליגה, קאזאן שניה עם 43 נקודות, שלוש פחות מזניט, לה שלושה משחקים חסרים.

*** שלומי ארבייטמן לא שותף בניצחונה של גנט 3:5 על זוט ורגאם במחזור השביעי בליגה הבלגית. סטף וויליס, רנה סטרקס (עצמי), אלימאן קוליבלי ויאסין אל חנאסי כבשו עבור גנט, שבעקבות הניצחון עלתה למקום השלישי בטבלה.

*** רמי גרשון רשם הערב 90 דקות מלאות במדי קורטרייק בליגה הבלגית, אבל קבוצתו נחלה הפסד כואב, 3:0 לאנדרלכט. רומלו לוקאקו (27), ג'ונתן לגיר (43) ומבארק בוסופה (85) כבשו למנצחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully