וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצטדיון ר"ג יורחב ל-60 אלף מושבים

יו"ר ההתאחדות וראש עיריית רמת גן צבי בר הציגו את התוכנית לשיפוץ האצטדיון הלאומי. לוזון: "נארח את גמר ליגת האלופות"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, וראש עיריית רמת גן, צבי בר, ערכו היום (ראשון) מסיבת עיתונאים משותפת באצטדיון רמת גן ודנו בתוכנית לשיפוץ האצטדיון הלאומי, בניית איצטדיון חדש במקום בו עומד כרגע הישן. עיריית רמת גן, יחד עם מינהל מקרקעי ישראל, מקדמים תכנון מחודש של האצטדיון, כשמדובר בפרויקט תכנוני רחב מימדים, במסגרתו יורחב מספר המקומות ל-60,000 ויוספו שימושי פנאי מסחר ועסקים במתחם האצטדיון לשימוש יעיל יותר של הקרקע.

לוזון העריך שהעבודות יסתיימו בעוד כ-6-7 שנים ואמר שעלויות השיפוץ יעמדו על 900 מיליון שקל. מתוכם, 500 מיליון יגיעו ממקורות עצמאיים ואילו הטוטו יתקצב את העבודות ב-400 מיליון שקל שיועברו במשך תקופה של 10 שנים.

"עם יד על הלב, אני נרגש. זה יום היסטורי למדינת ישראל", פתח לוזון את דבריו. "אנחנו מדברים על אצטדיון שקיים למעלה מ-40 שנה וכולם מדברים על כמה שהוא לא טוב והקהל לא נהנה בו. התחברו להם כמה תנאים ביחד, זה נשמע כחלום, אבל מתחילים פרויקט וזה ירוץ. הכי חשוב שיהיה פה אצטדיון לתפארת שיוכל לשמש למשחקי כדורגל ולהופעות. בתכנון זה אמור להיות אצטדיון שיביא הכנסות, אצטדיון משולב עם מרכז מסחרי מתחת לטריבונות ובנייני משרדים. ההכנסות יממנו חלק גדול מהעלות. זה נשמע כמו חלום, זה נשמע כמו אספמיה, אבל אפעל לכך שב-2016 או 2017 נביא לפה את גמר ליגת האלופות".

גילי טסלר, מתכננת מחוז תל אביב, התייחסה לנושא: "כמו כל דבר אחר, ניתן להגיע להישגים טובים כשהדברים נעשים על תשתית מוצלחת ומותאמת לצרכים קבועים ומשתנים, בעיקר כשמדובר בתחום הספורט. החשיבה התכנונית המחודשת של האצטדיון רחב המימדים, צריכה לתת את הדעת גם לצורך הקיים לאפשר לאוהדים רבים יותר להגיע למשחקים והרחבת מספר מקומות הישיבה ל 55,000 מושבים, ומאידך להיענות לצרכים של הציבור באזור על ידי הקמת שטחי מסחר פנאי ופעילות עסקית המביאה לניצול יעיל יותר של הקרקע. קידומו של הפרוייקט כפרוייקט משותף לעירייה ולמדינה מבטיח את הצלחתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully