וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברה יחליף את פורטסון בבני השרון

19.9.2010 / 14:07

הקבוצה של דן שמיר הודיעה על החתמת הגארד הפורטוריקני (28, 187) במקומו של האמריקאי, שלא יגיע בגלל סיבות אישיות

בני השרון הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הגארד פיליברטו ריברה (28, 187) שיגיע במקומו של קורטני פורטסון. האחרון לא יוכל לעזוב את ארצות הברית בגלל בעיות אישיות ולכן הוחלט בקבוצה להביא לו מחליף. ריברה, שחקן נבחרת פורטו ריקו, חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת והוא יגיע לישראל בקרוב.

ריברה הוא בוגר מכללת UTEP שם שיחק שנתיים יחד עם ג'ייסון וויליאמס, שחקנה לשעבר של בני השרון. בשנתיים ששיחק במכללה הוא נבחר פעמיים לחמישייה הראשונה של אזור ה-WAC ולחמישיית ההגנה, כשבשנתו האחרונה במכללה העמיד ממוצעים של 13.5 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-7.2 אסיסטים למשחק.

משלא נבחר בדראפט ואחרי שניסה את מזלו גם בליגות הקיץ, עבר ריברה לשחק בגרמניה ואת השנתיים הראשונות שלו העביר בקבוצת ארטלנד דרגונס מהליגה הגרמנית הראשונה. ב-2007 הוביל את הקבוצה לגמר הגביע וגמר הפלייאוף תוך הצגת יכולת גבוה. בסיומה של העונה נבחר ריברה לחמישייה השנייה של הליגה הגרמנית כשהוא מעמיד ממוצעים של 11.8 נקודות, 2.9 ריבאונדים, 4.3 אסיסטים למשחק.

בעקבות ההצלחה בגרמניה חתם ריברה בנאפולי מהליגה האיטלקית הראשונה שם העמיד ממוצעים של 10.1 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים למשחק. בשנת 2008/9 חזר לגרמניה הפעם לבאמברג שם גם הספיק לשתף פעולה עם אלטון בראון שחקנה של ברק נתניה בעונה הקרובה. בעונה האחרונה לקח ריברה זמן להיות קצת עם משפחתו בפורטו ריקו והחליט להישאר בבית ולחתום בקבוצת גאליטוס דה איזבלה מהליגה הפורטוריקנית, שם העמיד ממוצעים של 16.3 נקודות, 3.9 ריבאונדים, 5.4 אסיסטים ו-1.7 חטיפות למשחק. בסיומה של העונה נבחר לאחד השחקנים המצטיינים בליגה ושיחק גם במשחק האולסטאר בדומה לחברו לקבוצה לי ניילון שאותו הוא יפגוש בבני השרון.

ריברה נחשב לגארד זריז ומהיר מאד שיכול לשחק בעמדות 1 או 2, חודר מצוין, בעל ראיית משחק טובה מאד ויחס אסיסטים איבודים מצוין, אחד שחושב קודם כל על מסירה אבל כזה שמסוגל ליצור לעצמו או לאחרים במידת הצורך, כשהמהירות והאתלטיות שלו הופכים אותו גם לשחקן הגנה מצוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully