וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל: "גם האוהדים לא התנהגו כמו שצריך"

טביב והראל התפייסו, אך אוהדי הפועל ת"א עדיין זועמים. הראל על השובתים: "שחקנים קיבלו תיאבון". טביב: "אשאר להרבה זמן"

ברני ארדוב

צילום: אבי כהן
עריכה: דורון שטיין

בעלי הפועל תל אביב, אלי טביב ומוני הראל, נפגשו הערב (ראשון) בתיווכו של חבר ההתאחדות לכדורגל, שטרן חלובה, במטרה לפתור את המחלוקות שעלו במהלך הנסיעה לליסבון בין השניים. הבעלים הסכימו ביניהם כי משה הראל יתמנה לדירקטור בקבוצה במקום אחיו, מוני, ואילו גבי קצרה ימשיך כרגיל בתפקידו כמנכ"ל המועדון.

"רוצה להודות על האמון שמוני נתן בי", אמר משה הראל, "הדבר הכי חשוב זה החזרת השקט למועדון. אני מודע לאחריות הגדולה ולמשימות שעומדות בפניי, הצלחת הקבוצה היא המטרה העיקרית".

לאחר מכן הגיעו הראל וטביב לאימון הערב של הקבוצה על מנת לשוחח עם השחקנים והצוות, וזאת אחרי שהבטיחו כי כל הדברים שנותרו פתוחים עקב המחלוקות ייסגרו ב-48 השעות הקרובות. טביב זכה לקריאות גנאי מרובות מהקהל.

בסיום הפגישה בין השניים אמר אלי טביב לאתר הרשמי של המועדון: "פתרנו את המחלוקות וממשיכים לעבוד כרגיל". מוני הראל הוסיף: "מודים לשטרן חלובה שנענה לבקשתינו לפתור את המחלוקות לשביעות רצון שני הצדדים".

ראשי המועדון נועדו היום עם נציגי השחקנים - גילי ורמוט, דגלאס דה סילבה, איתי שכטר ואביחי ידין - בנוגע לטענות שהעלו בפניהם בטיסה לפורטוגל. בסיום הפגישה סיפר ורמוט: "אמרנו את הדברים שמפריעים לנו, הייתה פגישה חיובית מאוד והובטח לנו שהדברים יטופלו. אנו מקווים שהאוהדים יבינו שמוני ואלי רוצים רק את טובת הקבוצה והם נתנו לנו מילה שיהיה שקט בקבוצה. בכל משפחה יש חילוקי דעות וטבעי שגם אצלנו, אך אנחנו פועלים יחד לפתור הכל".

זהבי וידין, כזכור, המשיכו להחרים את אימוני הקבוצה בגלל חילוקי הדיעות הקשורות לחוזים שלהם. מאוחר יותר סוכמו התנאים עם זהבי והוא צפוי לשוב לאימונים כבר מחר. גם עם ידין מקווים בהפועל לסגור בקרוב.

טביב: "אני נשאר כאן לעוד הרבה זמן"

בתום האימון יצאו מוני הראל ואלי טביב לשוחח עם התקשורת ושוב הציגו חזית אחידה ומאושרת. "התקשורת ניפחה את הדברים מעבר לכל פרופורציה", אמר טביב, "ישבנו, דיברנו על הנושא, מוני עסוק בעיסוקיו האישיים והוא שם תחליף במקומו. אנחנו ביחסים מאוד טובים כמו שהיינו לפני וגם היום נשארנו ביחסים מאוד טובים והיום הכל חוסר להיות נורמלי. אני נשאר בהפועל להרבה מאוד זמן".

טביב התייחס גם לכך שאביחי ידין וערן זהבי שוב לא התאמנו וגם לפגישה שלו ושל שאר חברי ההנהלה עם השחקנים: "אני לא חושב שהשחקנים היו צריכים לא להתאמן. זה חמור. ישבנו איתם, סיכמנו איתם והכל חוזר לנורמל. הכל עבר בשקט. לא הייתי מודע לטענות של השחקנים. ישבנו איתם, הם אמרו לנו מה לא בסדר ונתנו להם מילה שהכל יטופל".

טביב התייחס גם ליחסיו עם האוהדים, שקיבלו אותו בקללות כשרק הגיע למתחם היום: "הקהל של הפועל גדול. היו כמה אוהדים שקיללו אבל ישבנו עם האוהדים והסברנו להם שהכל בסדר והם הבינו. האוהדים הבינו שכדי לשחק בבלומפילד היינו צריכים להעלות את המחיר של הכרטיסים. אחרי שהאוהדים שמעו אותי הם הבינו שהכיוון הוא חיובי והכל נגמר ברוח וטובה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הראל: "גם האוהדים לא התנהגו כמו שצריך"

גם מוני הראל ניסה להרגיע את הרוחות. "הכל נופח מעבר לכל פרופורציה", אמר הראל, "הייתה אי הבנה, היא נפתרה ועכשיו ממשיכים הלאה כרגיל. מאז שאני מכיר את אלי טביב, לא רבנו. הייתה אי הבנה ולקח בדיוק שתי דקות לפתור הכל. גם אני טעיתי, איך אני לא אטעה? אם לא עושים לא טועים. לא היו צעקות ולא קללות ולא שום דבר, אלא רק אי הבנה ביני לבין אלי".

על השחקנים הוסיף הראל: "שחקנים קיבלו תיאבון כי הקבוצה עלתה. עוד 50 אלף דולר, עוד 100 אלף דולר גם את זה פתרנו. בסך הכל השיחה הייתה חיובית, כולם ילדים מתוקים. הם דיברו על דברים שמפריעים להם וחלקם באמת היו פאשלות מנהלתיות שפשוט לא היינו מודעים להן. מאוד לא אהבתי ששחקנים עשו דין לעצמם וגם הם מצטערים על מה שהיה".

על השיחה עם השחקנים: "גם האוהדים לא התנהגו כמו שצריך כלפיי וכלפי אלי. אני לא יכול לצפות שכולם יהיו מאושרים כל הזמן. כולם רצו כל הזמן שנארח בבלומפילד אז הסברתי להם שיש רק 11 אלף כרטיסים למכור בבלומפילד ואם רוצים קבוצה טובה, זה עולה כסף".

לסיום אמר הבעלים: "אני עייף, אבל אני לא עוזב כרגע את המערכת כי הפועל ת"א זה כל החיים שלי. לא חשבתי לרגע למכור את חלקי בקבוצה, זו האהבה שלי והחיים שלי".

חוזי הצוות המקצועי לא עברו בבקרה

בתוך כך, תובע ההתאחדות לכדורגל הגיש היום כתב אישום כנגד הפועל תל אביב, היו"ר אמיר לובין, המנכ"ל גבי קצרה, המאמן אלי גוטמן, עוזרו יוסי אבוקסיס, מאמן הכושר רון ציבלין ומאמן השוערים, גבי בורשטיין. על פי כתב האישום, השניים לא הסדירו את נושא העברת חוזיהם של אנשי הצוות המקצועי בבקרה, למרות מספר התראות שהופנו אליהם ממשרדי הבקרה. הדיון בעניינם ייערך ביום שלישי בשעה 17:00.

כתב האישום נולד לאחר תלונה של יו"ר הבקרה, עפר אורליצקי, שהודיע לתובע ההתאחדות כי חוזיהם של אלי גוטמן, יוסי אבוקסיס, רון ציבלין וגבי בורשטיין לא עברו בבקרה. אבן עזרא בדק את העניין והחליט להעמיד את כל המעורבים לדין.

האדומים צפויים לארח לאחר הדיון את בני סכנין למשחק גביע הטוטו ועד אז יצטרכו להעביר את חוזיהם של הארבעה בבקרה, על מנת שיוכלו לעמוד על הקווים. ההערכה היא כי אם המעורבים יורשעו בבית הדין, הם יספגו עונשים כספיים.

בתוך כך, הנהלת הפועל תל אביב קיימה הבוקר ישיבה במרחב יפתח של המשטרה. בפגישה עם נצ"מ יורם אוחיון, סנ"צ חיים סרגרוב ורפ"ק אלי פינטו אושר למועדון למכור מנויים לכל השערים למשחקים בליגת אלופות פרט לשער 11 שיוקצה לאורחים. המכירות בקופות ימשיכו מהיום למחזיקים במנוי לליגת העל וביום שלישי יפתחו לקהל הרחב.

* יריבת הפועל תל אביב בליגת האלופות, בנפיקה, השיגה ניצחון יוקרתי 0:2 על יריבתה המושבעת, ספורטינג ליסבון. אוסקר קרדוסו המצוין, שכבש גם מול האדומים, הפציץ הערב צמד - הראשון בדקה ה-13, השני בדקה ה-50. הניצחון העלה את בנפיקה למקום השמיני בטבלה.

(עדכון ראשון: 12:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully