וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - מכבי ת"א: אלברמן ורנגלוב צפויים לפתוח

הקשר והחלוץ תורגלו בהרכב הצהובים למשחק גביע הטוטו בקופסה (ב', 21:00). עטר יחסר את קפוראלה לפחות לשבועיים

בלם מכבי נתניה, מריאנו קפוראלה, צפוי להיעדר מספר שבועות מהמגרשים. הארגנטינאי נפצע באימון הקבוצה לפני יום הכיפורים ובדיקה שעבר היום (ראשון), גילתה שבר קל בכף הרגל והשחקן הצטווה לנוח מאימונים בין שבועיים לשלושה שבועות. קפוראלה יחמיץ כמובן את משחק גביע הטוטו של נתניה מול מכבי תל אביב מחר (שני, 21:00) ואת משחק הליגה הקרוב של הקבוצה בחוץ מול הפועל פתח תקוה.

קפוראלה בן ה-25 חתם בנתניה עם סגירת חלון ההעברות והספיק לרשום הופעה אחת, במשחק הניצחון 0:2 על אשדוד בו גילה יכולת טובה מאוד. כעת, בפני ראובן עטר עומדות מספר אופציות. המאמן יוכל להחזיר למרכז ההגנה את עומרי בן הרוש הצעיר, ששיחק בשני משחקי הליגה הראשונים, או לחלופין להעביר את אוראל דגני לעמדת הבלם ולפתוח עם שחקן הרכש, ניר נחום, כמגן ימני.

לאחר הבשורות הקשות הבוקר, חזרו שחקני נתניה לאימון נוסף הערב. מלבד החסרון בחלק ההתקפי, ייאלץ ראובן עטר להסתדר גם ללא חן עזרא הפצוע, אותו יחליף ניר נחום שהצטרף לפני מספר ימים. נחום שהגיע כדי להוות אלטרנטיבה לאוראל דגני בעמדת המגן הימני ולשחרר את הקפטן לעמדת הבלם, יודע לשחק גם בעמדות התקפיות יותר וראובן עטר מרוצה מכך שהוא יוכל להעזר ברב גוניותו של השחקן. במרכז ההגנה יפתח עמרי בן הרוש. פרט לכך לא מתכנן עטר שינויים בהרכב שהביא את מכבי נתניה למקום השני בליגת העל עד כה.

הרכב משוער: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טל מעבי, קובי דג'אני, ניר נחום, מאור אסור, פיראס מגורבי, אחמד סבע.

מדוניאנין וקולאוטי יורדים לספסל

צמד שחקני הרכש של מכבי תל אביב, הקשר גל אלברמן והחלוץ הבולגרי דמיטאר רנגלוב, תורגלו הערב (ראשון) בהרכב הפותח לקראת משחק החוץ נגד מכבי נתניה במסגרת גביע הטוטו, בקופסה (שני). הצהובים מגיעים להתמודדות במומנטום מצוין עם שלושה נצחונות רצופים, ובצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים לשמור על אותו הקצב למרות שמדובר בגביע הטוטו, שכן המשחק בקופסה מהווה גם הכנה לקראת משחק הליגה הבא של מכבי בחוץ נגד מ.ס.אשדוד.

השוער לירן שטראובר, שפיספס את האימון ביום שישי כי לא חש בטוב, יזכה למנוחה. מי שאמורים לפנות את מקומם בהרכב הם הקשר האריס מדוניאנין והחלוץ רוברטו קולאוטי, שיפתחו את המשחק על הספסל. הקשר דור מלול, שנמצא בכושר מצוין ובלט בנצחון הליגה על סכנין, ימשיך לקבל קרדיט מהמנג'ר אבי נמני ויפתח שוב בקישור לצידם של ג'יבריל סידיבה ואלברמן. הערב יערך טקס החניכה של מגרש האימונים המחודש בקרית שלום, לאחר שיפוץ שעבר במהלך החודשים האחרונים. תמיר כהן החולה לא יהיה בסגל למשחק.

הרכב משוער: גיא סולומון, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', ניסו קפילוטו, יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, גל אלברמן, דור מלול, מאור בוזגלו, דמיטאר רנגלוב, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully