וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוביזארטה: "זלאטן צריך לדעת להיות שחקן קבוצתי"

המנהל הספורטיבי של ברצלונה משחרר את הנצרה. בארסה רוצה לשבור את רצף ההפסדים לאתלטיקו (19:00, 5+ ו-5HD)

ברצלונה מתכוננת למשחקה היום (ראשון, 19:00 שידור ישיר בספורט 5 פלוס ו-5HD) במסגרת המחזור השלישי של הליגה הספרדית, אבל בינתיים מי שמספק את הכותרות הוא המנהל הספורטיבי והשוער בדימוס של המועדון, אנדוני זוביזארטה, שיורה לעברו של שחקן הקבוצה לשעבר, זלאטן איברהימוביץ'.

"אם מסתכלים על כדורגל במונחים של אינדיבידואליים, או מהלכים סולניים אז הוא מתאים לרשימה הזו", אמר זוביזארטה בראיון לערוץ הטלוויזיה של המועדון. "הוא שחקן יוצא מן הכלל, אבל כשאני אומר שהייתה שם בעיה אני מתכוון לכך שעל כר הדשא אתה לא משחק רק כשהכדור ברגליים שלך, אלא גם כשהוא לא בחזקתך. יש הרבה עבודה טקטית לעשות. הוא צריך גם לדעת להיות שחקן קבוצתי".

מעניין מה יש לזלאטן יהיה לומר על הדברים הללו. כזכור, רק לפני מספר ימים, לאחר שכבש במדי מילאן את צמד הניצחון מול אוקזר בליגת האלופות, רואיין השחקן והשתלח ללא בושה במאמן האגדי אריגו סאקי, שבסך הכול ניסה להחמיא לו. איברה רשף לעברו, וטען שהוא לא מעוניין לדבר עימו כשהוא מבקר אותו מעל מרקע הטלוויזיה.

בתוך כך, בארסה, שנוצחה במשחקה הקודם בליגה במפתיע על ידי הרקולס, תגיע לוויסנטה קלדרון של אתלטיקו מדריד, שניצחה עד כה את שני משחקיה בליגה. המגן הצרפתי של האלופה, אריק אבידל, ייעדר מהמשחק עקב סיבות אישיות. הקבוצה ממדריד נוצחה ביום חמישי על ידי אריס בסלוניקי 1:0 במסגרת הליגה האירופית, אבל כשהיא רואה את בארסה היא תמיד מקבלת אקסטרה מוטיבציה. בשלוש השנים האחרונות, מאז ה-0:6 הענק עם רונאלדיניו ב-20 למאי 2007, נוצחה בארסה בקלדרון. בשנה שעברה 2:1, לפני שנתיים 4:3 מדהים ועונה לפני זה 4:2. האם הרצף המצוין של הקולצ'ונרוס מול הקבוצה הקטלאנית יימשך?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully