וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: סן לורנצו כבשה את הפסגה

גברה 1:3 על אולימפו וניצלה את ה-0:0 של ולז סארספילד, השני ברציפות שלה בליגה, עם ארסנל. ארחנטינוס עדיין ללא ניצחון

המחזור השביעי באפרטורה נפתח בסוף השבוע כאשר מי שעלתה לפסגת הטבלה היא סן לורנצו, לאחר שגברה 1:3 על אולימפו. ולז סארספילד סיימה את משחקה ללא שערים עם ארסנל והיא שנייה. המחזור יינעל עם עוד ארבעה משחקים נוספים, ביניהם של אסטודיאנטס, ריבר פלייט ובוקה ג'וניורס.

סן לורנצו - אולימפו 1:3

החבורה של ראמון דיאז אירחה את הקבוצה מבאהיה בלאנקה ועלתה למקום הראשון בליגה, לפחות זמנית, לאחר עוד ניצחון, הרביעי בחמשת משחקיה האחרונים של הקבוצה, שעדיין לא נוצחה העונה. דווקא האורחים עלו ליתרון משער של דויד וגה (14), אבל כריסטיאן טולה איזן (31). במחצית השנייה ג'ונתן בוטינלי (63) ודייגו ריברו (80) חרצו את גורל המשחק.

ארסנל - ולז סארספילד 0:0

משהו לא טוב עובר על הקבוצה של ריקרדו גארקה, שמסיימת משחק שני בתיקו ללא שערים ולא מבקיעה. ולז עדיין בצמרת, הודות לארבעת הניצחונות בחמשת המחזורים הראשונים של העונה, אבל היא חייבת להתעשת מהר כדי לקרוא תיגר על האליפות. ארסנל רביעית עם 13 נקודות.

גודוי קרוז - טיגרה 2:1

החבורה של ריקרדו לומברדי השיגה ניצחון חוץ מרשים באצטדיון פליסיאנו גמברטה שבמנדוסה. דויד רמירז העלה את הקבוצה הביתית ליתרון לאחר 18 דקות, אבל דניס סטראקולרוסי (47) וקלאודיו פרז (75) הפכו את התוצאה ולקחו עימם שלוש נקודות חשובות.

קילמס - ארחנטינוס ג'וניורס 2:2

מה יהיה עם אלופת הקלאוסורה שממשיכה להתבזות. זה לא ממש חדש שאלופה של טורניר קודם עושה בעונה שלאחר מכן טורניר רע מאוד, אבל זה עדיין מפתיע כל פעם מחדש. הקבוצה של פדרו טרוליו עדיין ללא ניצחון העונה, ועם שלוש נקודות בלבד מ-21 אפשריות, כשהיא סוחטת את התיקו ונקודה עם שער שוויון דרמטי עמוק בתוספת הזמן של ניקולאס ברארדו. לפני כן, חואן סאביה העלה את ארחנטינוס ליתרון (49), כשדייגו טורס (63) וחואן מוראלס (78).

משחקים נוספים:

חימנסיה לה פלאטה - הורקאן 0:3
אלברו נבארו (33), הרנן אנסינה (82, 91)

ראסינג קלוב - לאנוס 0:4
מתיאס מרטינז (43), ג'ובאני מורנו (64, פנדל), מתיאס חאיס (73), גבריאל האוצ'ה (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully