וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחל די מריה: "מחזיקים אצבעות לאתלטיקו מדריד"

חרף השנאה העירונית, קשר ריאל יודע שהפסד של ברצלונה משתלם יותר. מוריניו מכבה שריפות בגזרת נבחרת פורטוגל

זוועה, וזו עוד מילה עדינה כדי לתאר את היכולת של ריאל מדריד אמש (שבת) בניצחון הליגה 1:2 על ריאל סוסיאדד בחוץ במחזור השלישי של הליגה. המשחק לא זרם, המסירות לא הגיעו ליעדן והקבוצה הלבנה נראתה כמו אוסף כוכבים ותו לא. מצד שני, אפשר לראות גם את הצד החיובי בעניין. ראשית, הבלחות נדירות של שני שחקנים, אנחל די מריה וכריסטיאנו רונאלדו, הראו שלריאל יש שחקנים שבמאני טיים מסוגלים לעשות זאת, הדבר השני הוא כמאמר הקלישאה, שאם ביום כזה ריאל מנצחת אז מצבה טוב.

מאמן ריאל ז'וזה מוריניו נראה אמש עצבני מאוד. זה אולי היה בגלל שהוא התקבל בסוסיאדד כשהקבוצה הגיעה בקללות ויריקות, אבל כנראה יותר לאור המשחק, ואולי גם ההתפתחויות האחרונות בגזרת נושא אימון נבחרת פורטוגל. כזכור, ביום שישי הבהיר המאמן הפורטוגלי שהוא לא יאמן את הנבחרת באופן זמני בשני משחקיה הקרובים. מוריניו, שערך מסיבת עיתונאים מאולתרת בשדה התעופה, אמר: "אני כנה, אני עצוב שלא אוכל לאמן את פורטוגל".

עם זאת, הוסיף מוריניו: "מעולם לא אמרתי שאני לא מבין למה ריאל לא נותנת לי לאמן את הנבחרת. אין לי בכלל מנדט כרגע לבקש דבר כזה מריאל. זו סיטואציה קשה. נשאלתי מדוע לא התקיימה פגישה בין ריאל לראשי ההתאחדות הפורטוגלית, ועניתי בפשטות שאני לא יודע".

גם המנהל המקצועי של ריאל מדריד חורחה ולדאנו נדרש לסוגיה: "אני מבין שמוריניו מאוכזב שהוא לא יוכל לאמן את פורטוגל, אבל לא נעשתה שום פנייה רשמית מהתאחדות הכדורגל שלהם".

מוריניו: "למה שיחקנו ביום שבת?"

לגבי המשחק עצמו אמר מוריניו: "במחצית הראשונה הגיעה לסוסיאדד לנצח ולנו בשנייה. במקרה הכי גרוע היינו מסיימים בתיקו. אלו שלוש נקודות זהב". הפורטוגלי התרעם על העובדה כי ריאל נאלצה לשחק בהפרש של שלושה ימים בלבד, לאחר משחקה בליגת האלופות נגד אייאקס. "קבוצה שמשחקת באלופות ביום רביעי חייבת לשחק ביום ראשון ולא בשבת. למה ולנסיה משחקת בראשון נגד הרקולס?"

כובש השער המרהיב, די מריה, שהעלה את ריאל ליתרון זמני של 0:1, אמר בסיום: "האמת שזה היה שער יפה מאוד, אבל הכי חשוב שניצחנו. סוסיאדד הוכיחה שהיא יריב קשה מאוד, לכן הניצחון כל כך חשוב ומתוק לנו". לקראת הקרב המסקרן בו תארח אתלטיקו מדריד את ברצלונה (19:00, שידור ישיר ב-5 פלוס וב-5HD), הוסיף הקשר הארגנטינאי הנהדר: "נעודד ונחזיק אצבעות לאתלטיקו, הפסד של בארסה מועיל לנו".

כריסטיאנו רונאלדו לא ניסה להפסיק לכבוש, אפילו על מחיר אנוכיות רבה. הכדורים שלו שרקו, עד הדקהה-74, אז קיבלה ריאל בעיטה חופשית אותה הוא ניצל בצורה מיטבית. הכדור שלו פגע בגבו של פפה, עשה קשת גדולה, ונכנס לפינת השער.

"הבנתי אחרי המשחק שאני חתום על הכיבוש", אמר פפה, שסבור היה שהשער נרשם לזכותו, בסוג של צנעה. לגבי סוגיית מוריניו ונבחרת פורטוגל, אמר הבלם שמשתייך לנבחרת: "כשחקן ריאל אני רוצה את הטוב ביותר בשבילה אלב גם מאחל את הטוב ביותר לפורטוגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully