וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "השער היה מעבר לתוספת הזמן"

מנג'ר ארסנל לא אהב ששער השיוויון של בנט נכבש דקה לאחר התוספת המקורית: "זה מתסכל, אבל היו הרבה דברים חיוביים"

לפי התיאוריה, כדורגל משחקים 90 דקות, לא כולל כמובן תוספת זמן. אבל מה קורה כשתוספת הזמן מתארכת מעבר לצפוי? לרוב, לאיש זה לא משנה. אלא כשהקבוצה אותה אתה מאמן סופגת שער בדקה ה-95 כשסומנו רק 4 דקות תוספת זמן, זוהי סיבה מספיק טובה להרגיש נשדד. תשאלו את ארסן ונגר. "השער היה מעבר ל-4 הדקות", אמר מנג'ר ארסנל, שראה את דארן בנט כובש בדקה ה-95 את שער השיוויון עבור סנדרלנד, וקובע 1:1.

"אני יודע שהשופט יכול להוסיף עוד זמן, ומדובר במינימום ארבע דקות", אמר ונגר המתוסכל בסיום, "אך בזמן ארבע הדקות הללו כלום לא קרה שיצדיק הוספה של זמן, אבל מה אני יכול לעשות בנדון?". ואכן, לונגר יש לא מעט סיבות להיות מאוכזב. ארסנל עשתה לא מעט טעויות במשחק, שכללו החמצה של פנדל והרחקתו של סונג בדקה ה-55. "נאבקנו קשה מאוד במחצית השניה", אמר ונגר, "אפילו עם עשרה שחקנים היינו הקבוצה הטובה יותר על המגרש. במחצית הראשונה היה לנו קושי להתניע אחרי ה-0:6 על בראגה, אבל במחצית השניה מצאנו את ההילוך השני שלנו".

המנג'ר הוסיף ואמר: "זה מתסכל, אבל היו הרבה דברים חיוביים במשחק של הקבוצה שלי". על החמצת הפנדל של רוזיצקי אמר ונגר: "נאסרי היה אמור לבעוט, אבל בגלל שעשו עליו עבירה אולי, הוא נתן את הכדור לרוזיצקי. אני לא יודע. אבל אתה חייב לקבל את העובדה שאתה עשוי להחמיץ את הפנדל, ואתה עשוי להבקיע. לרוע מזלנו, החמצנו". ונגר סיכם את המשחק, ואמר: "בסופו של דבר, שלושה ימים אחרי ליגת האלופות, אני חושב שהתאמנו את עצמו היטב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully