וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון בסגל לקראת בלקפול

הקשר הישראלי של צ'לסי לא השתתף באימון בשבת, אבל אמור להתלבש לדרבי נגד דקל קינן (א', 17:00, ספורט 1 ו-1HD)

יוסי בניון ייכלל בסגל של צ'לסי לקראת הדרבי הישראלי של הבלוז נגד בלקפול ודקל קינן מחר (ראשון, 17:00, שידור ישיר בספורט1 ו-1HD). למרות שהקשר לא השתתף באימון היום בגלל יום כיפור, הוא הוזמן למלון של הקבוצה מחר בצהריים ואמור להתלבש למשחק. האלופה תחסר במשחק את פרנק למפרד, כאשר בניון עשוי להיות זה שימלא את מקומות.

"יוסי בניון שיחק מחצית ראשונה טובה נגד ז'ילינה, היה בעמדות הנכונות ובישל שני שערים", החמיא מאמנו, קרלו אנצ'לוטי בראיון לספורטינגלייף. "זו עמדה חדשה מבחינתו, אבל הוא יכול לשחק בעמדה הזו מכיוון שהוא אינטליגנט ואנחנו זקוקים לשחקנים אינטליגנטיים בקישור, ואז נוכל לבצע רוטציה שם. הוא נכנס לעמדות הנכונות". על חסרונו של למפרד, אמר המאמן: "פרנק למפרד יהיה כשיר בשבוע הבא למשחק הגביע נגד ניוקאסל. הוא מתאמן אבל אנחנו לא רוצים לסכן אותו נגד בלקפול".

עוזרו של אנצ'לוטי, ריי ווילקינס, התייחס ליריבה, שמלבד התבוסה שספגה מול ארסנל, היא מפתיעה את כולם. "בלקפול חייבת לשחק כדורגל טוב מכיוון שהיא יוצרת מצבים וכובשת שערים ועם העבודה המצוינת שעושה של איאן הולווי אי אפשר שלא להביא תוצאות", אמר ווילקינס. "הרקורד שלנו מראה שאנחנו מגיעים למשחקים האלה במצב טוב וכך אנחנו צריכים להגיע גם הפעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully