וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אחרי 28 שנים, סנט אטיין ראשונה

הירוקים עלו למקום הראשון בזכות 0:3 חלק על מונפלייה, וניצלו את ה-0:0 של טולוז נגד מונאקו. מארסיי ניצחה והחלה להתאושש

הצמרת בליגה הצרפתית ממשיכה להיות לא כל כך קונבנציונלית, ואחרי שישה מחזורים מתחלפת שוב מוליכה. אלא שהפעם זו סנט אטיין, שכבשה את המקום הראשון אחרי 28 שנים. סנט אטיין טיפסה הערב לפסגה, כשהבחורים של כריסטוף גאלטייה השיגו את הניצחון הרביעי העונה, ועשו זאת בצורה משכנעת נגד מונפלייה עם 0:3 חלק. דימיטרי פאייה כבש צמד (21, 67) ועמנואל ריבייר (32) הוסיף בדרך לניצחון החשוב.

סנט אטיין ניצלה בין השאר את ה-0:0 של טולוז, שסיימה בתיקו מאכזב במונאקו בסטאד לואיס השני. אחרי שספגה הפסד ראשון בשבוע שעבר לסנט אטיין עצמה, טולוז של אלן קזאנובה שמטה שוב נקודות שגרמו לה לנשור למקום השני, כשניצחון של ראן ביום ראשון על פריס סן ז'רמן עשוי לגרום לה להידרדר אפילו עד למקום השלישי.

מי שבינתיים מצליחה להזכיר לנו למה כל כך התאהבנו בה בעונה שעברה היא מארסיי. האלופה הצרפתית, שפתחה את העונה רע מאוד, הצליחה להשיג ניצחון שני (בשישה משחקים), ואחרי שאת שני המשחקים האחרונים שלה היא סיימה בתיקו (נגד בורדו ומול מונאקו), היא התעללה בעולה החדשה, ארל-אביניון, שעדיין עומדת על אפס נקודות במקום האחרון. בנואה שיירו (32) ואנדרה אייוו (37) כבשו שערים מהירים, כשהחלוץ הצעיר היה גם זה שסגר את הסיפור בדקה ה-54.

קון עלתה למקום הרביעי והיא עשתה זאת אחרי 0:1 בחוץ על לוריין. יוסף אל ערבי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-41 וסיים רצף של שלושה משחקים שבהם קבוצתו לא השיגה ניצחון. סושו מחצה 0:4 את ניס ורשמה ניצחון שלישי העונה. אידייה איידה בראון (45), ריאד בודבוז (66), מרווין מרטין (78) ומודיבו מייגה (89) כבשו את השערים לקבוצתו של פרנסיס ז'ילו.

משחקים נוספים:

נאנסי - ברסט 2:0
לברסט: תומאש מיקולה 70, לארסן טורה 90

ולנסיין - לאנס 1:1
לולנסיין: ממאדו סמאסה 55, ללאנס: רזאק בוקארי 90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully