וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אתה אפולה אדל?

עיתון צרפתי טוען כי בידיו הוכחות לכך ששוער סן ז'רמן זייף את זהותו. המועדון: "מזועזעים מההאשמות". אופ"א פתחה בחקירה

הרוחות בפאריס סן ז'רמן סוערות. העתיון הצרפתי "לה 10 ספורט" פרסם בסוף השבוע תחקיר לפיו השוער הקמרוני של הקבוצה, אפולה אדל, אינו בן 24 כפי שהוא טוען אלא בן 29, וכי שמו המקורי הוא אמברוז בייאמה. בעקבות החשדות, אופ"א פתחה בחקירת המקרה. גם סביליה, שהפסידה לסן ז'רמן בפתיחת שלב הבתים בליגה האירופית, הגישה תלונה רשמית בחשד לאי סדרים בכל הקשור לרישומו של אדל.

מי שעומד מאחורי הידיעה הוא ניקולאס פיליבר, שאימן את השוער בקמרון. כבר לפני מספר חודשים, טען פיליבר כי אדל הוא בעצם בייאמה בן ה-29. אדל הכחיש והפרשה דעכה לאיטה. כעת, חשף העיתון מסמכים שלטענתו מוכיחים את הזיוף. פיליבר, שטוען כי אדל חייב לו כספים, הגיש תלונה רשמית לרשויות על זיוף הזהות, אך בעיתון טענו כי גורמים בסביבת סן ז'רמן דאגו להאט את ההליך המשפטי.

בסן ז'רמן זועמים על הפרסומים: "אנחנו מזועזעים מההאשמות. הכתבה לא חידשה דבר. ההאשמות הועלו לפני שנה ולא הולידו כלום. המועדון סיפק לרשויות את כל המסמכים הרשמיים הקשורים לאזרחותו של השוער והוריו". גם סוכנו של השחקן, כריסטופר ביגוט, הכחיש את הידיעה וטען כי הוא רגוע לחלוטין לקראת המשך החקירה.

בינתיים, הדיווחים מצרפת הגיעו עד סביליה ובקבוצה הספרדית מיהרו להגיש תלונה רשמית לאופ"א שתחקור את הנושא. סביליה הפסידה במגרשה 1:0 לסן ז'רמן במחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגה האירופית כשאדל שיחק במשחק הזה 90 דקות. אגב, אדל שיחק גם בצמד המפגשים מול מכבי תל אביב בשלב הפלייאוף.

"אני מופתע ומאוכזב", התייחס מאמן פ.ס.ז' אנטואן קומבוארה לתלונה של סביליה. "סביליבה מועדון גדול ואנחנו ניצחנו את המשחק על הדשא. כל מסמכי השחקנים אושרו על ידי אופ"א בפתיחת העונה ואם זכרוני אינו מטעה אותי, אדל כבר שיחק באירופה לפני שנתיים".

בצרפת דווח כי אם אדל יימצא אשם בזיוף הזהות, הוא עלול להישלח לתקפות מאסר בפועל. לגבי הקבוצה, היא עלולה לספוג קנסות כבדים, הרחקה מהמפעלים האירופיים והפסדים טכניים בליגה בכל המשחקים בהם שותף אדל העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully