וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם סיימה ב-1:1 עם סטוק

ללא אברהם גרנט שנעדר בשל יום הכיפורים, שמטו הפטישים יתרון ונותרו במקום האחרון למרות שחילצו נקודת בכורה בליגה

ווסטהאם השיגה היום (שבת) את נקודת הבכורה שלה בליגה העונה כשסיימה ב-1:1 את משחק החוץ בסטוק במשחק שפתח את המחזור החמישי בפרמיירליג, אך נותרה שקועה במקום האחרון בטבלה. ללא אברהם גרנט וטל בן חיים שנעדרו מהמשחק בבריטניה סטדיום בשל צום יום הכיפורים, הפטישים היו קרובים לקטוע רצף של 20 משחקי חוץ ללא ניצחון, אבל נאלצו להסתפק בתיקו שרק העמיק את המשבר בקבוצה.

עוזר המאמן זליקו פטרוביץ' החליף את גרנט על הקווים וקיווה לסייע לישראלי עם ניצחון שייתן לו קצת אוויר לנשימה בעקבות הלחץ הבלתי פוסק לפיטוריו מצד האוהדים, אבל מנגד סטוק הגיעה מעודדת מהניצחון על אסטון וילה במחזור הקודם וגם היא ייחלה לנקודות חשובות במאבקי התחתית.

הפטישים פתחו את המשחק בהתלהבות כשויקטור אובינה, פרדריק פיקיון וקרלטון קול המסוכנים הרבו להטריד את הגנת המקומיים, אבל אז נכנסה גם סטוק לעניינים, ובדקה ה-20 הרעיד ריאן שואקרוס את הקורה של רוברט גרין. ווסטהאם לא נבהלה, המשיכה לשלוט במרכז השדה ובאה על שכרה בדקה ה-32 כשסקוט פארקר ניצל טעות בהגנה האדומה בתוך תיבת החמש כדי לכבוש מקרוב את שער היתרון.

סטוק הגיבה מיד בפתיחת המחצית השנייה, כשבדקה ה-48 קנווין ג'ונס התרומם מעל כולם להרמה מדויקת של ג'רמיין פנאנט מהאגף הימני ונגח פנימה את ה-1:1. הצרות של ווסטהאם נמשכו כשהקשר השוויצרי ואלון בהראמי נפצע והוחלף על ידי ראדוסלב קובאץ', בעוד שהמקומיים צברו ביטחון והחלו לתקוף יותר ויותר.

דני גבידון כמעט החזיר לאורחים את היתרון בדקה ה-71, אבל תומאס סורנסן הדף את ניסיון הנגיחה של המגן הוותיק. אובינה הפעלתן עוד סידר שני מצבים קורצים לפיקיון ולפארקר, אבל שער הניצחון המיוחל לא הגיע, ושתי הקבוצות נותרו מאוכזבות בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully