וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "הבעלים לא קשורים לצניחה של ליברפול"

מאמן יונייטד עקץ כהרגלו את יריבתו הגדולה לקראת העימות ביניהן בראשון: "הם הוציאו המון כסף על רכש, הרבה יותר מאיתנו"

רגע לפני שמנצ'סטר יונייטד וליברפול יחדשו את היריבות המרה ביניהן מחר (ראשון), ניצל אלכס פרגוסון את מסיבת העיתונאים לקראת ביקורם הראשון אחרי שש שנים של האורחים ממרסיסייד באולד טראפורד ללא רפא בניטז כדי לשלוח עקיצה נוספת לעברו של יריבו הספרדי, ומסתבר שגם עזיבתו לאיטליה לא החלישה את האיבה בין השניים.

"אני לא יודע אם ניתן לתלות את העובדה שהם סיימו במקום השביעי שנה אחת בלבד אחרי שהם התמודדו איתנו על האליפות רק בקשיים כלכליים", אמר סר אלכס. "תחת רפא בניטז ליברפול הוציאה המון כסף על רכש, הרבה יותר ממה שמנצ'סטר יונייטד הוציאה. היה להם סגל עצום ואני לא חושב שהבעלים קשורים למה שקרה שם".

על יחסיו הטעונים עם בניטז אמר הסקוטי: "המחלוקת בינינו מעולם לא הייתי אישית מבחינתי, אבל תצטרכו לשאול אותו לגבי הצד שלו. תמיד נהניתי מקשר טוב עם מאמני ליברפול לאורך השנים, וזה לא היה המצב בימיו של בניטז, אבל זה לא היה משהו שהטריד אותי".

לעומת זאת שפע פרגוסון מחמאות למחליפו של בניטז באנפילד, רוי הודג'סון, ואמר: "רוי צבר ניסיון רב באיטליה, שוויץ ופינלנד, ולאחרונה הוא עשה עבודה נהדרת בפולהאם, ויש בינינו יחסי חברות". מנגד הקפיד הודג'סון להבהיר שהוא מודע למצבו החדש ואמר: "אני בהחלט מחשיב אותו כחבר. כשמוניתי למאמן ליברפול התקשרתי אליו ושאלתי אותו האם נצטרך להפסיק לדבר מעכשיו, אבל הוא לא ניתק את השפורפרת. אני בטוח שהיחסים בינינו לא ייפגעו, אבל במהלך המשחק לא יהיה מקום לסנטימנטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully