וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סנדרלנד חילצה 1:1 מארסנל

דארן בנט כבש בדקה ה-95 את שער השוויון, אחרי שפברגאס העלה את התותחנים ליתרון. טוטנהאם ניצחה 1:3 את וולבס

המחזור החמישי בפרמיירליג האנגלית יעמוד בסימן הקרב בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול בראשון ובינתיים התקיימו הערב (שבת) שישה משחקים. אחרי שסטוק ו-ווסטהאם נפרדו ב-1:1, שלושה משחקים נוספים הסתיימו ללא הכרעה. טוטנהאם ביצעה מהפך של הדקות האחרונות וגברה 1:3 על וולבס. אסטון וילה, עדיין לא ז'ראר הוייה על הקווים, סיימה ב-1:1 ביתי עם בולטון. אברטון לא מצליחה להתרומם וספגה הפסד ביתי 1:0 לניוקאסל. את משחקי יום שבת נעל הקרב המרתק בין סנדרלנד לארסנל המרשימה, שהייתה יכולה לעלות זמנית לפסגה, אבל ספגה שער בתוספת הזמן בדרך ל-1:1 מאכזב מבחינתה.

אברטון - ניוקאסל 1:0

החזרה ההירואית במשחק הביתי מול מנצ'סטר יונייטד בשבוע שעבר (3:3) עוררה בגודיסון פארק תקוות שהטופיז בדרך להתאושש מפתיחת העונה הגרועה ב-16 השנים האחרונות, אלא שהמגפייז הלא יציבים החזירו את החבורה של דייויד מויס למציאות. גם לאחר המחזור החמישי לאברטון אין עדיין ניצחון ליגה והיא השיגה עד כה שתי נקודות בלבד.

ניוקאסל הגיעה למשחק לאחר הפסד ביתי לבלקפול ועם לא מעט חוסרים, אבל נהנתה משער אחד של הרכש הצרפתי, חאתם בן ארפה. החלוץ, שהגיע ממארסיי ופתח לראשונה בהרכב, כבש בבעיטה מחוץ לרחבה רגע לפני ההפסקה וחגג שער בכורה על אדמת אנגליה.

סנדרלנד - ארסנל 1:1

התותחנים הגיעו למשחק בפיגור של שתי נקודות מצ'לסי, אבל ידעו שניצחון שלהם יסדר להם את המקום הראשון, לפחות באופן זמני. גם ללא רובין ואן פרסי, אבו דיאבי, תומאס ורמאלן, ניקולאס בנדטנר ותיאו וולקוט, הבחורים של ארסן ונגר היו קרובים לניצחון חוץ ורביעי העונה בסך הכל, אבל סנדרלנד הבקיעה שער שוויון דרמטי בדקה ה-95.

שער היתרון של התותחנים הובקע בדקה ה-13 ומדובר ללא ספק באחד השערים הביזאריים, כשססק פברגאס הפעיל לחץ על הבלם אנטון פרדיננד במחצית המגרש של סנדרלנד, כשזה ניסה למסור, אבל הכדור פגע בספרדי, שבנגיעה בעט כדור קשתי בדרך לשער. סנדרלנד חיפשה מכאן את השוויון, אבל לא הצליחה להרבות באיומים.

בדקה ה-55 נותרה ארסנל בעשרה שחקנים אחרי שאלכסנדר סונג קיבל כרטיס צהוב שני על חסימה לא חוקית עם הכתף. למרות זאת, ארסנל הייתה יכולה להכפיל את היתרון בדקה ה-74, אבל לא עשתה זאת כשתומאס רוזיצקי בעט פנדל לשמיים. סנדרלנד, שקיוותה לאסוף ניצחון שני העונה, לפחות יצאה עם נקודה אחרי שהשער שלה הובקע חמש דקות בתוספת הזמן כשטעות בהגנה של התותחנים בהרחקת כדור פשוטה הסתיימה עם בעיטה של דארן בנט מקרוב לשער.

טוטנהאם - וולבס 1:3

התרנגולים רשמו השבוע בכורה נאה בליגת האלופות (2:2 בברמן), אבל בליגה הם דווקא מתקשים עד כה. וויליאם גאלאס רשם בכורה בקבוצתו החדשה וגם רובי קין פתח בהרכב למידו של פיטר קראוץ', אבל דווקא המחליפים הם אלה שהפכו לכוכבי המשחק. התרנגולים שלטו ללא עוררין במחצית הראשונה, אבל ספגו באחת ההתקפות הבודדות של האורחים בדקה ה-45. סטיבן פלצ'ר ניצל בישול של קווין פולי והכניע את קרלו קודיצ'יני מטווח קצר.

החבורה של מיק מקארתי רשמה אשתקד שני ניצחונות 0:1 על טוטנהאם ובוולבס כבר הריחו את זה קורה שוב בפעם השלישית. אבל בדקה ה-76 הכשיל סטיבן וורד את המחליף אלן האטון ברחבה ורפאל ואן דר וארט חגג רץ לחגוג שער בכורה בפרמיירליג עם פנדל מוצלח. טוטנהאם חיפשה ניצחון ומצאה אותו הודות להברקה של עוד מחליף, רומן פבליוצ'נקו, שהקפיץ את וויט הארט ליין עם שער גדול בדקה ה-87. האטון השלים בדקה ה-90 וקבע 1:3. טוטנהאם הגיעה לליגה.

משחקים נוספים:

אסטון וילה - בולטון 1:1
לוילה: אשלי יאנג (13), לבולטון: קווין דייויס (35)

בלקבורן - פולהאם 1:1
לבלקבורן: כריסטופר סמבה (30), לפולהאם: קלינט דמפסי (56)

ווסט ברומיץ' - בירמינגהאם 1:3
לברומיץ': סקוט דאן (עצמי, 51), פיטר אודמווינגי (59), יונאס אולסון (69). לבירמינגהאם (קמרון ג'רום, 15)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully