וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרזגה רוצה לעשות קאמבק לנבחרת צרפת

"הרבה דברים השתנו עבורי מאז שדומנק עזב", העיד החלוץ של הרקולס: "בלאן מכיר אותי טוב. אם אוזמן, אגיע מיד"

לאחר עזיבתו של ריימונד דומנק את נבחרת צרפת, מקווה החלוץ דויד טרזגה לשוב וללבוש את מדי הטריקולור. "לורן בלאן מכיר אותי טוב מאוד הן כאדם והן כחלוץ", אמר חלוצה של הרקולס אליקנטה החל מהעונה הזו. "אם הוא צריך אותי, אני כאן. אם הוא ייקרא לי, אגיע מיד".

המשחק האחרון של טרזגה בנבחרת היה בניצחון על נבחרת אנגליה אי שם ב-2008, ועקב היחסים המתוחים עם המאמן לשעבר דומנק הוא לא זומן מאז לנבחרת. טרזגה, שזכה עם הנבחרת במונדיאל בצרפת 1998 וכבש את שער הזהב ביורו 2000 במדי הנבחרתף, מאמין שגילו המתקדם יחסית, 32, לא יהווה בעיה בחזרתו לסגל הנבחרת.

"אם לואיס סאהה שהוא בן 32, נקרא לנבחרת אני חשוב שיש אפשרות עבור כולנו לשוב אליה", הוסיף טרזגה. "העובדה שדומנק לא נמצא בנבחרת יותר משנה הרבה דברים עבורי".

ב-71 הופעות במדי הנבחרת כבש טרזגה 34 שערים. צרפת תערוך את צמד משחקיה הבאים בקמפיין מוקדמות יורו 2012 בחודש אוקטובר, כאשר בלאן אמור לזמן את סגל הנבחרת עד ה-30 בספטמבר. מעניין לראות האם טרזגה אכן יהיה שם.

לאחר תקופה ארוכה ומוצלחת של עשור ביובנטוס, עבר השנה הקיץ החלוץ לעולה החדשה בליגה הספרדית, הרקולס, שכזכור הדהימה, עם טרזגה בהרכב, את ברצלונה בקאמפ נואו 0:2 במחזור השני בליגה הספרדית, מצמד של החלוץ הפרגוואי נלסון ואלדז. "לאציו וליברפול רצו אותי", הסביר טרזגה את המעבר, "אבל אחרי 10 שנים בטורינו הייתי צריך את השמש והים. העובדה שאשתי היא גם מהאזור שיחקה תפקיד בהחלטה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully