וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל נרי: "נשארנו עם אותן בעיות"

יובה לא לומדת לקח, והמאמן מכה על חטא אחרי ה-3:3 עם לך פוזנאן. אלברז לוקח אחריות בסביליה, הודג'סון מחמיא למחליפים

רויטרס

צפו ברוי הודג'סון במסיבת העיתונאים לאחר הניצחון הגדול של ליברפול על סטיאווה בוקרשט

צילום: רויטרס
עריכה: דורון שטיין

מחזור המשחקים הראשון של הליגה האירופית שנערך אמש (חמישי) הוביל למספר הפתעות מעניינות. אחת מהן היא של יובנטוס. הקבוצה האיטלקית לא פתחה טוב את העונה בליגה באיטליה, וגם בליגה האירופית היא מקרטעת לאחר שהיא סיימה בתיקו 3:3 ביתי עם לך פוזנאן הפולנית במסגרת בית א', תיקו 3:3 רצוף תוך חמישה ימים, לאחר שביום ראשון השבוע היא עשתה זאת נגד סמפדוריה.

מאמן הקבוצה ג'יג'י דל נרי היה כמובן מאוכזב מהתוצאה. "התוצאה הזו תגרום לנו לדעת מה אנו עושים נכון ולא נכון", אמר. "הצלחנו להתאושש ממצבים קשים, אבל אז איבדנו ריכוז כאשר היינו צריכים לשייט אל עבר הניצחון. שילמנו מחיר בגלל שרצינו את השער השלישי. המטרה שלנו הייתה צריכה להיות להאט את קצב המשחק. הבעיות נשארו כמו שהן: אנחנו לא שמים לב למה שכל אחד עושה במגרש, וטעויות מחוסר ריכוז".

מאנצ'יני: "עבורי, השחקנים שלי הם הכי טובים בעולם"

עוד בבית א', זלצבורג, שהודחה על ידי הפועל תל אביב והגיעה בעקבות זאת לשלב הבתים של הליגה האירופית, נתקלה במשוכה גבוהה מאוד כבר בפתיחת השלב בדמותה של מנצ'סטר סיטי ונוצחה בביתה 2:0. החלוץ הברזילאי של האנגלים, ז'ו, הבקיע את אחד השערים, במשחק הרשמי הראשון בו פתח מאז דצמבר 2008.

"עבורי, השחקנים שלי הם הכי טובים בעולם", פרגן המנג'ר האיטלקי של הסיטיזנס רוברטו מאנצ'יני לשחקן שלו. "אני יודע כמה זה חשוב להחלוצים להבקיע גולים. הוא הבקיע שער חשוב מאוד ואני מקווה שימשיך לעשות זאת גם בעתיד".

על דויד סילבה, שהגיע הקיץ מוולנסיה, העיד מאנצ'יני: "הוא שחקן פנטסטי. אבל כרגע הוא נמצא בסיטואציה אחרת כאשר הוא משחק בכדורגל אחר מאשר הוא שיחק בספרד. אחרי חודש אחד הוא כבר כשיר ב-100 אחוז עבור משחק הקבוצה. הוא גם יהיה שחקן מאוד חשוב בעתיד עבורנו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ז'אביטו: "השתגעתי אחרי השער"

מחזיקת הגביע של המפעל, אתלטיקו מדריד, פתחה ברגל שמאל את המפעל כשנוצחה במשחק הראשון 1:0 על ידי אריס סלוניקי כבר במחזור הפתיחה של בית ב'. ז'אביטו כבש את השער היחיד במשחק והכניע את שוער הספרדים דויד דה חאה. אריס עוד החמיצה כשכדור של הקפטן סרחיו קוקה פגע בקורה.

"אני מאושר. זה ניצחון ענק וזו הרגשה מצוינת להבקיע את שער הניצחון", אמר ז'אביטו בסיום המשחק. " כשהבקעתי פשוט השתגעתי. כל מה שרציתי לעשות זה לרוץ לעברם של האוהדים ולחגוג עימם".

אלברז: "בינתיים אנחנו ממשיכים ביחד"

בבית י', ספגה סביליה מפתיע יחסית. הקבוצה האנדלוסית מגמגת לאחרונה, ופריס סן ז'רמן, שהדיחה כזכור את מכבי תל אביב ותפסה את מקומה בשלב הבתים של אופ"א, קצרה ניצחון חוץ משמעותי 0:1 ברמון סאנצ'ז פיחואן. ננה היה אחראי על השער היחיד במשחק שנפל בדקה ה-77 אחרי מתפרצת צרפתית קטלנית.

מאמן פ.ס.ז', אנטואן קומבוארה, אמר לאחר המשחק: "אנחנו שמחים מאוד. היינו מאורגנים, פיזיים ומוכנים פסיכולוגית טוב יותר מאשר סביליה. עשינו הגנה טובה מאוד במשחק וניצלנו את המצב שהיה לנו כדי להבקיע. הניצחון הזה הגיע לנו ואם המשחק היה מסתיים בתיקו זה לא היה הוגן עבורנו".

מי שלקח על עצמו את האחריות להפסד בסביליה היה המאמן אנטוניו אלברז, שאמר: "אני לא רואה את זה כאסון. עשיתי כמה טעויות ואני לוקח על ההפסד אחריות. זה לא עוזר אם אתה מחזיק 80 דקות בכדור ולא כובש. שוחחתי בשקט עם הנשיא והמנהל הספורטיבי של המועדון מונצ'י לאחר ההפסד והסכמנו שהמשחק הזה הוא כבר היסטוריה, כך שאנחנו ממשיכים".

הודג'סון מתפעל מהמחליפים

ליברפול לא התקשתה נגד סטיאווה בוקרשט והביסה אותה 1:4
באנפילד. כזכור, בשנה שעברה הגיעה הקבוצה האדומה עד חצי הגמר, שם נעצרה על ידי מחזיקת הגביע אתלטיקו מדריד. המנג'ר האנגלי של האדומים רוי הודג'סון התפעל מכך שהמחליפים שהוא העלה, במטרה לתת מנוחה לשחקניו הבכירים, עשו את העבודה על הצד הטוב ביותר." לא היה לי ספק, בהתחשב בעובדה שבמשחקים בינלאומיים אני אצטרך לתת דקות משחק לשחקנים אחרים, שהם יעשו את העבודה ויצליחו".

את קבוצה של הודג'סון הוביל הצמד דויד נ'גוג ולוקאס לייבה, שבדרך כלל לא רואים הרבה מגרש בליגה. המנוחה לשחקנים מההרכב הראשון הייתה כמובן לקראת מפגש הפסגה נגד מנצ'סטר יונייטד ביום ראשון. "הם נתנו לחברים שלהם לנוח ולהתכונן כראוי למשחק ביום ראשון", הוסיף המנג'ר האנגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully