וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן עדיין לא מאופסת

הבווארים לא כבשו בפעם השלישית ברציפות ב-0:0 הביתי מול קלן, הופנהיים איבדה נקודות ראשונות ב-2:2 מול קייזרסלאוטרן

המחזור הרביעי בבונדסליגה נמשך היום (שבת) עם כמה עימותים מסקרנים כהכנה לקראת שני הדרבים הגדולים שייערכו מחר, בין שאלקה לדורטמונד ובין המבורג לסט. פאולי. באיירן מינכן חזרה לליגה מעודדת מהניצחון על רומא בליגת האלופות אבל לא הצליחה לכבוש בפעם השלישית ברציפות וסיימה רק ב-0:0 ביתי מאכזב עם קלן שהרחיק אותה עוד יותר מהצמרת.

הופנהיים שמטה נקודות ראשונות ב-2:2 בקייזרסלאוטרן, בעוד שוולפסבורג סוף סוף השיגה נקודות ראשונות עם 0:2 על האנובר, ואילו ורדר ברמן המשיכה לאכזב עם הפסד ביתי 2:0 למיינץ, שטיפסה כתוצאה מכך עד למקום הראשון בטבלה. שטוטגרט המאכזבת חזרה לעצמה ודרסה 0:7 את מנשגלדבאך.

באיירן מינכן - קלן 0:0

הניצחון 0:2 על רומא בליגת האלופות שחרר הרבה מאוד לחץ אצל האלופה, אבל דווקא בליגה היא חזרה להתקשות עם תיקו מאופס שני ברציפות. שחקניו של לואיס ואן חאל, שלא כבשו בבונדסליגה מאז מחזור הפתיחה לפני כחודש, בעטו לא פחות מ-19 פעם לשערם של האורחים מקלן, אך רק שתיים מהן היו למסגרת, וחסר המחץ היה בעוכריהם.

קלן של לוקאס פודולסקי, אקס באיירן, כמעט ולא הצליחה לסכן את שערו של האנס יורג בוט והסתפקה בהתגוננות חסרת יומרות, אבל מנגד לא הספיקה גם חזרתו של פרנק ריברי כדי להעיר את באיירן מתרדמתה, והמשחק הסתיים ללא שערים שרק הגביר את מד הלחץ באליאנץ ארנה.

ורדר ברמן - מיינץ 2:0

כמו מרבית הקבוצות הבכירות, גם ורדר ברמן עדיין לא נכנסה לעונה בצורה מקסימלית. באמצע השבוע חזרה הקבוצה של תומאס שאף מפיגור כפול ל-2:2 מול טוטנהאם בליגת האלופות, אבל החזרה לליגה לא עשתה לה טוב, כשמנגד היא פגשה את הקבוצה האטרקטיבית של תומאס טוצ'ל. מיינץ ניצלה את החדירות בהגנת המקומיים בדקה ה-52 כשמרסל ריסה העלה אותה ליתרון ראשון, ואנדרה שרל קבע את תוצאת המשחק שמונה דקות לאחר מכן, והקפיץ את מיינץ הצנועה עד לפסגת הטבלה.

וולפסבורג - האנובר 0:2

שלושה מחזורים אל תוך העונה ניצבה וולפסבורג עם אפס נקודות, ורגע לפני שהקבוצה של סטיב מקלארן נכנסת לסחרור, איפשרו הזאבים למאמנם החדש לנשום לרווחה עם ניצחון בכורה, שצפוי להרגיע במעט את האווירה השלישית נגדו במועדון. דווקא מול האנובר המפתיעה שפתחה את העונה היטב הצליחה וולפסבורג לעצור את הסחף, כשדייגו העלה את הירוקים ליתרון בדקה ה-55, ואדין דז'קו הכפיל עם שער משלו בדקה ה-67.

קייזרסלאוטרן - הופנהיים 2:2

הופנהיים כבר עשתה לעצמה מנהג לפתוח כל עונה בסערה, וגם השנה חזרו שחקניו של רלף רנגניק על אותו התסריט עם מאזן מושלם אחרי שלושה מחזורים, אלא שמול קייזרסלאוטרן העיקשת היא נבלמה לראשונה. הופנהיים הוליכה משער של לואיס גוסטבו בדקה ה-38, לפני שארווין הופר איזן בדקה ה-46 והשלים מהפך וצמד פרטי בדקה ה-75, אלא שהאיסלנדי הצעיר גילפי סיגורדסון החזיר מיד בשער שוויון כעבור שתי דקות ומנע מהופנהיים הפסד מפתיע, אך לא עזר לה להמשיך להחזיק במקום הראשון.

שטוטגרט - בורוסיה מנשנגלאדבך 0:7

אחרי שלושה הפסדים רצופים התופצצה שטוטגרט בכל הכוח על האורחת האומללה ממנשגלדבאך. פאבל פוגרבניאק פתח את החגיגה כבר בדקה השנייה והשלים שלושער עם שני שערים נוספים (54 ו-60), כשגאורג ניידרמאייר (21), זדרבקו קוזמנוביץ' (64), מתיו דלפייר (72) וצ'יפריאן מאריצה (80) משתתפים גם הם בהצגה של השוואבים.

אתמול:

פרנקפורט - פרייבורג 1:0

לפרייבורג: יאן רוזנטל (89)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully