וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי תערוך את מחנה האימונים שלה בבסיס צבאי

העניין הרב גרם לראשי ההיט לנדוד אל מחוץ לעיר. ספולסטרה: "זה יספק לנו תנאים אידיאליים ליצור אחווה ללא הסחות דעת"

משימתו העיקרית של אריק ספולסטרה העונה תהיה לחבר את כמות הכישרון העצומה שעומדת לזכות מיאמי היט. בבת אחת הפכה הקבוצה מפלורידה למועמדת הבכירה לחגוג אליפות שניה בתולדותיה, לאחר הבאתם המתוקשרת של לברון ג'יימס וכריס בוש. היום (חמישי) מפרסמת רשת ESPN כי את מחנה האימונים הראשון שלה תערוך הקבוצה בבסיס צבאי, בנסיון להתחבר ולהתגבש.

"זוהי הזדמנות יוצאת מהכלל עבור הקבוצה שלנו", אמר ספולסטרה. "הבסיס הצבאי יספק לנו את התנאים האידיאליים להתרכז בכדורסל וליצור אחווה ללא הסחות דעת. אני מעריך שהקבוצה שלנו, וכל אחד מאיתנו, ירוויח המון מהשהות בסביבה הזאת".

בסיס חיל האוויר המדובר נמצא במרחק של 650 מיילים ממיאמי, וזו הפעם הראשונה שהוא יארח קבוצת ספורט מקצוענית, כאשר ההיט בדרך כלל ערכו את אימוני טרום העונה שלהם באולמם הביתי. אלא שהעניין הרב סביב הקבוצה הביא את פט ריילי ואנשיו לבלות את ה-28 בספטמבר עד ה-3 באוקטובר בבסיס המבודד.

"אנחנו נרגשים להתאמן במקום בו הקרבה, שירות ומשמעת הם הנורמה", אמר ריילי. "אנחנו יודעים שהשחקנים שלנו יעריכו את האפשרות להיות בסביבה כזאת, כמו גם את האפשרות לתמוך באנשים שמגנים על חירותינו על בסיס יום יומי".

  • עוד באותו נושא:
  • מיאמי היט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully