וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: סלע ניצח את מאורר 0:3, ישראל עלתה ל-0:1

דודי סלע שוב פרח מול הקהל הביתי, עם 4:6, 1:6, 3:6, שהעניק לישראל 0:1 על אוסטריה בקרב על הישארות בבית העליון

ברני ארדוב

וידאו: ערוץ הספורט

ככה בדיוק קיוותה נבחרת ישראל לפתוח את מפגש הדייויס שלה מול אוסטריה, בקרב על הישארות בבית העליון. המחבט הישראלי הבכיר, דודי סלע (85 בעולם) לא התקשה לנצח את אנדראס היידר-מאורר (180 בעולם), וסגר עניין בשלוש מערכות חלקות עם ניצחון 4:6, 1:6, 3:6. אלא שההמשך היה קצת סבוך יותר, כאשר הראל לוי נכנע 6:4, 6:3, 6:3 ליורגן מלצר המצוין (13 בעולם), והאוסטרים איזנו את המפגש ל-1:1. כעת לא נותר אלא להחזיק אצבעות לקראת משחק הזוגות שייערך מחר.

אוהדי נבחרת ישראל, גביע דייויס. ברני ארדוב
חצי עבודה כבר נעשתה. הקהל בנוקיה/ברני ארדוב

הפתיחה של סלע היתה מעט מהוססת, כאשר המערכה הראשונה התאפיינה בשגיאות בלתי מחויבות רבות של שני הצדדים. למעשה, 50 טעויות בלתי מחויבות בוצעו במשותף במהלך עשרת המשחקונים הראשונים, כאשר 31 מהן נרשמו לחובתו של היידר-מאורר. סלע ניצל זאת כדי לשבור פעם אחת, לנצח 4:6, ולהשתלט על המשחק.

המערכה השניה הלכה כבר הרבה יותר חלק, כאשר סלע הגיש מצוין, עלה לרשת ולא הותיר לאוסטרי החביב סיכוי רב. במהלך הסט השני המחבט הישראלי הבכיר הראה לקהל מספר פעמים את הקסם הרב שמופיע במשחקו כל עת שמדובר בגביע דייויס, וזה הסתיים ב-1:6 מוחץ וחד-משמעי. בשלב הזה היידר-מאורר כבר פחות או יותר וויתר, ואת המערכה השלישית הוא שיחק ללא לחץ רב. סלע עשה את שלו, המשיך לשמור על מרבית הגשותיו, בדרך ל-3:6 בסיום, ו-0:1 כולל במפגש.

ביום שישי ייערך משחק הזוגות בו יתמודדו יוני ארליך ואנדי רם נגד יורגן מלצר ואלכסדנר פייה (ו', 10:30 ספורט 5 ו-HD). בשל יום הכיפורים שחל בשישי-שבת, היום השלישי להתמודדות יתקיים ביום ראשון, וייפתח במשחק בין דודי סלע ליורגן מלצר. במשחק החותם את המפגש יתמודדו הראל לוי והיידר-מאורר.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

מהלך המשחק

מערכה 1

שני השחקנים שמרו בלי בעיות מיוחדות על משחקוני ההגשה הראשונים שלהם. במשחקון השלישי סלע כבר הוביל 15:40 והיה קרוב להשיג שבירה ראשונה במשחק, אלא שהיידר-מאורר הגיש היטב וניצל. במשחקון ההגשה הבא של האוסטרי סלע כבר השלים את המשימה, שמר על הגשותיו, עלה ל-2:4 ולאחר מכן ל-3:5. היידר-מאורר עוד ניסה לחזור, אלא שבמצב של 4:5 הגיש סלע לניצחון, ועשה כך בלי בעיות מיוחדות. האוסטרי ביצע 31 שגיאות בלתי מחויבות במערכה הראשונה, בעוד סלע סיים עם 19.

מערכה 2:

סלע פתח את המערכה השניה בדיוק באותה צורה בה סיים את הראשונה, עם שבירה מהירה שהעלתה אותו ל-0:2. היידר-מאורר המשיך לבצע טעויות, והמחבט הישראלי הבכיר ניצל זאת עם כמה נקודות יפות, ועלה ל-1:4 נינוח וקליל. סלע המשיך לשלוט במערכה בלי שום בעיות, עלה היטב לרשת, וסגר את המערכה עם 1:6 נאה.

מערה 3:

שני השחקנים שמרו על משחקי ההגשה שלהם בשלושת המשחקונים הראשונים, בסיומם הוביל סלע 1:3. היידר-מאורר לקח יותר סיכונים במשחקונים הבאים ושיחק ללא לחץ, כאשר במשחקון השביעי הוא אפילו השיג נקודת שבירה נדירה, אותה ניצל כדי לצמק ל-4:3. אלא שסלע שבר חזרה, עלה ל-3:5, והגיש לניצחון במשחק. האוסטרי הנחוש עוד הצליח למשוך את המשחקון האחרון, אך לא יותר מזה. סלע סגר עניין, ניצח 3:6, והעניק לישראל 0:1 חשוב במפגש.

אייל רן, קפטן נבחרת הדייויס של ישראל, מברך את דודי סלע. ברני ארדוב
כבר חושבים על יום ראשון. סלע ורן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully