וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולד: "אברהם גרנט אחד המאמנים הטובים בעולם"

אחד מבעלי ווסטהאם הביע אמון במנג'ר הישראלי: "מעמדו בטוח". המועדון הסביר לאוהדים את חשיבות יום כיפור עבור היהדות

עתידו של אברהם גרנט בווסטהאם ממשיך להיות מעורפל, כאשר הפטישים נועלים את טבלת הפרמיירליג, עם 0 נקודות מארבעה משחקים. למרות זאת, ולמרות שייעדר ממשחקה הקרוב של הקבוצה נגד סטוק בשל יום כיפור, מעמדו של המנג'ר הישראלי נראה בטוח - לפחות אם שואלים את דייויד גולד, מבעלי המועדון.

"שיחקנו ארבעה משחקים נגד קבוצות נגדם לקחנו שתי נקודות כל העונה שעברה, אז זה לא כל כך נורא", אמר גולד לתקשורת הבריטית. "תקראו לזה הבעת אמון, אבל אני מבטיח להם שזוהי באמת הבעת אמון באברהם. הוא אחד המאמנים הטובים בעולם. נגד צ'לסי ראינו הופעה נחושה, ואפשר לבנות על זה. מעמדו של אברהם בטוח, נטפס למעלה מאוד מהר".

ווסטהאם מעבירה שיעורי יהדות

אם לא די בבעיות המקצועיות ובהיותם הקבוצה היחידה שעדיין לא צברה ולו נקודת ליגה אחת העונה, בווסטהאם עוסקים כעת גם בניסיונות ריכוך של האוהדים לקראת היעדרותו של אברהם גרנט ממשחק הליגה החשוב ביום שבת, בחוץ נגד סטוק. את חלק מהאוהדים ההסברים הללו לא משכנעים, ובפורומים שונים ברשת חלקם הביעו אכזבה עמוקה וגם כעס עקב ההיעדרות הצפויה של המאמן ממשחק כל כך חשוב.

גרנט יכין את הקבוצה למשחק, אבל לא יוכל כמובן לעמוד על הקווים בבריטניה סטדיום בגלל שההתמודדות תתקיים ביום כיפור. מי שיחליף אותו יהיה עוזרו, זלייקו פטרוביץ'. באתר הרשמי של הפטישים פורסמה אמש (רביעי) הודעה רשמית של המועדון, שנועדה להסביר לאוהדים את סיבת ההיעדרות של הישראלי:

"מתוך כבוד למסורת, למורשת ולמחויבות הדתית של המועד היהודי, יום כיפור, אברהם גרנט לא יוכל לעמוד על הקווים בסטוק. ווסטהאם מבינה לחלוטין ומכבדת את המצב. לאורך אלפי שנים יום כיפור הוא היום הכי משמעותי בשנה. זהו יום קפדני של צום והתנזרות, בו אסור לעבוד. זה מאוד יוצא דופן שהיום הזה מתנגש עם יום בו יש משחקי ליגה. המאמן יכין את הקבוצה למשחק, יבחר את ההרכב ויעשה הכל כדי להבטיח שהקבוצה מוכנה".

ווסטהאם וסטוק מדורגות מתחת לקו האדום, כשלפטישים כאמור אפס נקודות ואילו למארחת המשחק בשבת יש שלוש. כזכור, גם בלם ווסטהאם, טל בן חיים, לא יטול חלק במשחק בגלל יום כיפור . השחקן הישראלי אמר הבוקר: "אנחנו צריכים להיות אופטימיים. אני בטוח שאחרי שנשיג תוצאה אחת או שתיים טובות, נתחיל להתקדם. זה יכול לקחת זמן, אבל בכדורגל צריך להשיג נקודות מהר. אנחנו מקווים שנוכל לעשות את זה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully