וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "הכי חשוב זה שיש הרבה ישראלים"

מכבי ת"א יצאה למחנה אימונים באירופה והגארד סיפר על האווירה. בלאט מרוצה משחורציאניטיס: "הגישה שלו נהדרת"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב המריאה לפנות בוקר (חמישי) לפולין, שם תפתח במחנה אימונים שיימשך לאחר מכן ברוסיה. סגנית האלופה אף תשתתף בשני טורנירים במהלך מחנה האימונים ותפגוש בין היתר את צסק"א מוסקבה, אפס פילזן, ריטאס וילנה ואחרות.

"עברנו שבוע טוב של אימונים", סיפר גיא פניני לפני ההמראה, "יש הרבה אנרגיות והכי חשוב זה שיש הרבה ישראלים. יש אווירה טובה וזה הצעד הראשון שלנו להכנת הקבוצה לעונה הקרובה. אני מאמין שנחזור קבוצה יותר טובה".

דייויד בלאט היה שמח להתחיל לעסוק בעיקר בכדורסל: "עברנו ימים אינטנסיבים, גם של אימונים וגם של מפגש עם תקשורת וכל מיני סידורים. מחנה האימון יהיה זמן בו נוכל קצת להיות עם עצמנו ולבנות בשקט את הקבוצה על ומחוץ למגרש. אנחנו נוסעים עם קצת אי ודאות של איך נשחק ועם אילו הרכבים, אבל זו המטרה - להתחיל לבנות את הרוטציות ואת ההרכבים הנכונים. התוצאות פחות חשובות כרגע. מה שחשוב זו הבנייה".

המאמן התייחס גם לימיו הראשונים בקבוצה של הרכש היווני, סופוקליס שחורציאניטיס: "היום הוא יכול לתת 15-18 דקות משחק. הימים הראשונים שלו פה היו יוצאים מן הכלל. הוא משקיע, משחק טוב, מושך הרבה תשומת לב במובן המקצועי בגלל הנוכחות שלו והיכולות שלו. אני לא אומר את זה רק כדי לתמוך בו, הוא פשוט משחק יוצא מן הכלל והגישה שלו יוצאת מן הכלל".

אנשי הקבוצה שנשארו בארץ הופתעו לגלות הבוקר כתובות נאצה נגד מוני פנאן ז"ל, שרוססו על משרדי המועדון בתל אביב. הקבוצה תגיש תלונה למשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully