וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנלקה: ”האזיקים היו מסר להתאחדות הצרפתית”

ניקולא אנלקה הסביר את תנועת האזיקים אחרי כיבוש השער לצ’לסי. מוריניו על החמצות של ריאל מדריד: ”השערים עוד יבואו”

אימג'בנק GettyImages

צילום: רויטרס
עריכה: יאיר דניאל

מוריניו: "זה נותן לנו ביטחון"

ערב עמוס בשערים סגר את המחזור הראשון של שלב הבתים של ליגת האלופות, בסיומו לא נרשמו הפתעות מיוחדות, כשהקבוצות הגדולות דוגמאת ריאל מדריד, ארסנל, מילאן וצ'לסי לא התקשו במיוחד מול יריבותיהן. עבור ז'וז'ה מוריניו מדובר היה בבכורה מאחורי הקווים בליגת האלופות בתור מנג'ר ריאל, והוא פתח ברגל ימין, עם ניצחון 0:2 על אייאקס ההולנדית.

"הייתי מודאג אם שני השערים היו מגיעים משתי בעיטות לשער או אם קסיאס היה המצטיין במגרש, אלא שהוא בקושי נגע בכדור בשלושת המשחקים האחרונים. לפעמים קבוצה יכולה לעשות הכל נכון חוץ מלהבקיע, אבל השערים עוד יבואו. היו לנו רק עשרה אימונים מלאים עם כל הסגל, רמת השיפור שראיתי היא מצוינת ואני מרוצה עד עכשיו. בקשר להחמצות אין לי מה לעשות, חוץ מלתת לשחקנים לשחק, והם כבר ידעו לכבוש".

כוכב המשחק של ריאל מדריד, גונזאלו היגואין, התייחס בסיום המשחק לחוסר המזל שמנע מהבלאנקוס ניצחון בתוצאה גבוהה יותר מ-0:2. "אם המזל היה מעט יותר לצידנו, התוצאה הייתה הרבה יותר גבוהה, גם היום וגם במשחקים אחרים". עם זאת, השחקן הסתכל קדימה ואמר: "סך הכל התחלנו טוב את ליגת האלופות".

סרחיו קנאלס הצעיר הוסיף: "היו לנו הרבה הזדמנויות, אבל עם השחקנים האלה לא צריך לדאוג - השערים יגיעו. זה נכון שיכולנו לכבוש עוד כמה שערים, אבל זה נותן לנו ביטחון ואנחנו שמחים שהצלחנו לשמור על שער ריק". קנאלס דיבר גם על התחושה שליוותה אותו בהופעה הראשונה בליגת האלופות: "זה חלום לשחק בליגת האלופות, על אחת כמה וכמה כשזה עם ריאל מדריד".

אנצ'לוטי: "המחצית הראשונה הייתה פנטסטית"

גם בצ'לסי חגגו הערב, אבל עבורם זה הלך הרבה יותר בקלות, כשדרסו את ז'לניה 1:4. מנג'ר צ'לסי, קרלו אנצ'לוטי נשמע מרוצה ובהחלט יש לו סיבות טובות. "זה היה משחק טוב מאוד", אמר המאמן, "המחצית הראשונה הייתה פנטסטית. שיחקנו טוב מאוד. המחצית השנייה הייתה שונה, אבל הצלחנו לשמור על השליטה במשחק. אנחנו משחקים טוב כרגע ויש אווירה מצוינת סביב הקבוצה".

דניאל סטארידג', שכבש את האחרון של הכחולים, הוסיף: "שיחקנו כדורגל מצויין בחצי השעה הראשונה, רצינו לשחק מהר וזה השתלם". על שערו הראשון במדי צ'לסי בליגת האלופות אמר השחקן: "חלמתי על לכבוש שער מאז שהייתי ילד ואני מאושר שזכיתי לכבוש בליגת האלופות ואני מקווה שיהיו עוד הרבה כאלה".

ניקולא אנלקה גילה למה התכוון במחוות ה"אזיקים" שעשה אחרי כיבוש השער, וסיפר שזו מחאה נגד ההתאחדות לכדורגל הצרפתית. כזכור, אנלקה הושעה מ-18 משחקים על חלקו בשערוריה בנבחרת הצרפתית במהלך המונדיאל. "זה היה רק משהו קטן בשביל ההתאחדות הצרפתית על מה שקרה במונדיאל", אמר אנלקה על המסר ששלח, "אבל מה שהיה בקיץ שייך לעבר, עכשיו אני מחויב לצ'לסי".

מאמן ז'ילינה, פאבל הפאל, אמר לאחר ההפסד הכואב: "צ'לסי הראתה את העוצמה שלה ולא הצלחנו להתאים את עצמנו לזה". על היכולת של קבוצתו הערב אמר המאמן: "היו שילובים יפים, היו לנו הזדמנויות, אבל הייאוש שלט בנו. זה שיעור מצוין בשבילנו, אנחנו רואים לאן הכדורגל מתקדם, אבל אני לא מסופק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"שמח שהכל הלך טוב עבורנו בסיום"

זה עדיין לא נראה טוב במיוחד, אבל לפחות הערב יכולה מילאן להנות משלוש נקודות נקיות, אחרי הניצחון 0:2 על אוקזר. גיבור הניצחון של האיטלקים היה זלאטן איברהימוביץ', שהגיע רק לאחרונה מברצלונה, וכבר חגג צמד במסגרת ליגת האלופות: "היה נהדר להבקיע", אמר החלוץ בסיום, "אבל היה עוד יותר חשוב לנצח. המחצית הראשונה שלנו היתה חלשה מאוד, אבל היינו טובים הרבה יותר במחצית השניה. אני מאוד שמח שהכל הלך טוב עבורנו בסיום". על היכולת שלו עצמו אמר החלוץ: "אני תמיד רוצה לנצח ואני תמיד עובד קשה. הנמטליות שלי היא שאם אתה עובד קשה הכל מסתדר כמו שצריך".

בזמן שהאיטלקים נשמו לרווחה לאחר הניצחון הדחוק, באוקזר ניסו לאסוף את השברים. מנג'ר הצרפתים, ז'אן פרננדז החמיא בסיום המשחק לשחקניו, ואמר: "סיפקנו מחצית ראשונה גדולה. בשניה התחלנו להתעייף וזה עשה את כל ההבדל". על ההבדלים ברמות אמר המאמן: "מבחינה טכנית ועם כל השחקנים שהיו להם, היה לנו קשה להתמודד. היינו צריכים לשרוד 90 דקות, אבל זה פשוט היה קשה מדי". על ההמשך אמר פרננדז: "אנחנו קבוצה קטנה ועבורנו פשוט טוב להיות פה. אנחנו נעשה את המיטב בשלב הזה".

"שיחקנו הערב את המשחק שרצינו לשחק"

הקבוצה שהלך לה הכי בקלות הערב היא כמובן ארסנל, שמחצה ללא רחמים את בראגה 0:6, עם תצוגת כדורגל נהדרת של ססק פברגאס. מנג'ר התותחנים, ארסן ונגר התייחס לכוכב הספרדי שלו, שבקיץ הביע את רצונו לעבור לברצלונה. "מעולם לא אמרתי שהלב שלו לא כאן", אמר ונגר לאחר המשחק. "הוא פשוט עבר מימד ביכולת שלו. אנשים שוכחים שהוא בן 23, שזה לרוב מתי ששחקנים רק מתחילים. הוא השפעה נהדרת על הקבוצה, והוא נותן הזדמנות אדירה לשחקנים צעירים לשחק על ידו וללמוד ממנו".

על המשחק עצמו אמר המאמן הצרפתי: "שיחקנו הערב את המשחק שרצינו לשחק. משחק בקצב גבוה, עם יכולות טכניות גבוהות, עם גישה טובה ומאמץ קבוצתי נהדר". ונגר המשיך ואמר: "אני לא חושב שצריך ללכת ולראות את ההילוכים החוזרים הערב כדי לראות שאנחנו יכולים לשחק בצורה יצירתית מאוד, ומאוד מהירה. ניצחנו קבוצה טובה הערב שהעיפה את סביליה בסיבוב הקודם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully