וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 מתעמלות באליפות העולם במוסקבה

בית המשפט המחוזי אימץ את מסקנות ועדת קמא שקבעה כי אין לצמצם את מספר המתעמלות באליפות העולם הקרובה

בית המשפט המחוזי קיבל הערב (חמישי) את מסקנות הועדה בנוגע לגודל המשלחת שתשלח ישראל לאליפות העולם. כזכור, איגוד ההתעמלות קבע כי ייצאו רק 3 מתעמלות לאליפות העולם הקרובה, וכי אירה ריסנזון תישאר בבית, אך ועדת קמא העבירה ביקורת חריפה על הדברים, וכאמור, החליט בית המשפט המחוזי לקבל את המסקנות, ולפיכך ייצאו 4 מתעמלות, ביניהן ריסנזון.

"משרד התרבות והספורט מברך על החלטת בית המשפט המחזקת את ממצאיה החמורים של הועדה המייעצת בראשות השופט בדימוס עזרא קמא, בעניין התנהלות והתנהגות איגוד ההתעמלות", נמסר הערב בהודעה רשמית. "אנו מצרים על כך שיו"ר איגוד ההתעמלות, רענן ורשביאק, סרב להיענות לדרישתה של השרה לבנת בעקבות ממצאי דוח קמא, והביא לכך שייצוגה ההולם של מדינת ישראל באליפות העולם בהתעמלות אומנותית צריכה להגיע לפתחו של בית המשפט. משרד הספורט עושה מאמצים רבים להגדלת תקציב הספורט, על מנת שספורטאי ישראל יוכלו לממש את הפוטנציאל הרב הגלום בהם ולהגיע להישגים בינלאומיים".

ההדים מאליפות הגרנד פרי בהתעמלות שנערכה בתחילת החודש מסרבים להירגע. כזכור, בעקבות סכסוך בין האיגוד למועדונים, נוצר מצב בו נבחרת ישראל, שלמעשה אירחה את התחרות, לא התחרתה. שרת הספורט, לימור לבנת החליטה למנות ועדה שתבדוק את הנושא, ובשל דחיפות העניין ולאור סמיכות קיומה של תחרות אליפות העולם במוסקבה ב-20 ספטמבר, הגישה אתמול (רביעי) הועדה בראשות השופט בדימוס עזרא קמא, לשרת הספורט דו"ח ביניים.

באשר לתחרות הגרנד פרי קובעת הועדה בראשות השופט קמא כי המצב בו לא הופיעה נבחרת ישראל בתחרות, היה בו "משום זילות וביזוי של מדינת ישראל", וכי איגוד ההתעמלות לא עשה דבר למימוש הסיכומים עליהם חתם כבר ביום 8 ביוני 2010 מול עיריית חולון וראש מינהל הספורט שבמשרד הספורט. עוד מצא השופט כי עיריית חולון עשתה מצידה כל שנדרש. באשר לאליפות העולם, מותחת הועדה בראשות השופט קמא ביקורת על צמצום מספר המתעמלות והשופטות במשלחת לאליפות העולם במוסקבה, וקובעת כי "נראה כי הנהלת איגוד ההתעמלות מעורבת בעימותים ובשיקולים שלא לצורך ושלא לעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully