וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילקרסון: "באתי לעזור לגלבוע/גליל לזכות שוב באליפות"

15.9.2010 / 16:39

הפורוורד החדש של גלבוע/גליל נחת בישראל, לאחר שוויתר על מחנה ה-NBA, וישחק עם הקבוצה בצמד המשחקים מול ורסאץ'

יומיים בלבד לאחר שהודיע לראשי הפועל גלבוע/גליל עליון שהחליט לוותר על המחנה הסופי של סן אנטוניו ספרס, נחת היום (רביעי) בישראל הפורוורד האמריקאי טיילר ווילקרסון (23, 2.03), שיהיה הזר החמישי של הקבוצה. ווילקרסון יצטרף כבר מחר לאימוני הקבוצה שתתמודד ביום שלישי (שידור ישיר בערוץ 1) מול המופראם ורסאץ' הסרבית במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות היורוליג. הגומלין ייערך שלושה ימים לאחר מכן בסרביה.

"אני נמצא כבר עכשיו בכושר משחק, אני מוכן להתחיל לשחק עכשיו", אמר ווילקרסון בשיחה עם וואלה! ספורט לאחר נחיתתו בישראל והתפנה להסביר על הסיבה שהובילה אותו לוותר על המחנה הסופי ב-NBA, "התאמנתי בתקופה האחרונה עם סן אנטוניו, אבל המחנה בסן אנטוניו מתחיל רק ב-27 בספטמבר, וגליל התקשרו לסוכן שלי ודיברו איתי במיילים והראו לי שהם מאוד מעוניינים בי. יש להם משחקים חשובים עכשיו, והראו לי שהם ממש צריכים אותי. אנחנו משחקים כבר ביום שלישי, הייתי צריך לעשות לבחור, ואני שמח על ההחלטה שלי".

ווילקרסון לא מכיר יותר מדי טוב את הקבוצה שאיתה הוא הולך לשחק, אך המטרות הובהרו לו מראש, "אני לא יודע יותר מדי על השחקנים שמשחקים איתי בקבוצה, אני יודע שהקבוצה זכתה באליפות בשנה שעברה וניצחה את מכבי תל אביב, אז באתי לעזור להם לעשות את זה שוב. אני מאמין שאם נתחבר, ונהיה מאוחדים אז יש לנו סיכוי טוב לעשות את זה".

המופראם ורסאץ' העבירה היום לגלבוע/גליל את רשימת אנשי הצוות והשחקנים שינחתו בישראל בשבוע הבא. את סגל השחקנים מעטרים הבחירה ה-44 בדראפט האחרון ג'רום ג'ורדן הג'מייקני (2.13), והפורוורד האמריקאי מוסטפה עבדול-מחמיד. מלבד שחקני החיזוק, נמצאים בסגל של ורסאץ' למשחק שחקן נבחרת סרביה מילאן מאצ'וואן, הגארד הוותיק בויאן קרסטוביץ', הסנטר איבן מאראס שהגיע הקיץ ממטאלץ' והגארד הותיק מיליאן פבקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully