וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן: "אני יודע שאני צריך עוד להשתפר"

בלם בלקפול מבין שכדי להצליח בפרמיירליג צריך לעבוד קשה, מחכה למפגש נגד צ'לסי ובניון ומספר על אהבתו לכדורגל

הבלם הישראלי של בלקפול דקל קינן, שערך את הופעת הבכורה שלו במשחק הקבוצה נגד ניוקאסל, נחוש להוכיח את עצמו בעולה החדשה שהאמינה בו והחתימה אותו העונה.

"אני עדיין לא כשיר במאת האחוזים", אמר קינן, "אבל המצב שלי משתפר והולך. אני עושה אימונים אישיים. אני מרגיש הרבה יותר טוב מאז שהגעתי. אני יודע שאני צריך לשפר את המשחק שלי ולהיות חזק יותר בפרמיירליג, אני עוד אעבוד קשה כי אני חייב להיות רציני כדי להצליח.

"כדורגל זו האהבה הראשונה שלי", הוסיף קינן בראיון שנערך עימו. "התחלתי לשחק כדורגל בגלל שאני אוהב את המשחק, לא חשבתי להיות מפורסם או סלבריטי. לעולם לא אשכח איך התחלתי".

העובדה שבלקפול תפגוש במחזור החמישי של הליגה את הדאבליסטית האנגלית, צ'לסי, ביום ראשון תבטיח שקינן לא יחמיץ את המשחק בגלל יום כיפור. "אני לא אפספס את המשחק כך שזה מזל גדול עבורי", אמר הבלם הישראלי. "כמו כל יהודי, אני אצום ביום שבת, אבל הגוף של יהיה בהחלט מוכן למשחק נגד צ'לסי ביום ראשון".

קינן עשוי לפגוש את חברו לנבחרת ישראל, יוסי בניון, עימו דיבר קינן מספר פעמים מאז הגיע לאנגליה. "שוחחנו בטלפון מספר פעמים", סיפר קינן. "הוא התקשר ואמר לי: 'ברכותיי' על המשחק הראשון שלי בפרמיירליג, והיה שמח מאוד עבורי. אנחנו שומרים על קשר ומדברים כמעט כל סוף שבוע, וזה מרגש אותי מאוד לשחק נגד יוסי. כולם יודעים שיש הבדלים גדולים ביננו לבין צ'לסי, אבל אני בטוח שאם נעבוד קשה ונילחם אחד למען השני אפשר לעשות משהו במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully