וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו: "נולדתי מחדש בזכות לאונרדו"

הברזילאי מסמן את מאמנו לשעבר במילאן כאחראי לשיפור הגדול ביכולתו: "חזרתי לרמה שבה שיחקתי בברצלונה"

אמנם לאונרדו כבר לא מאמן את מילאן, אבל רונאלדיניו לא שכח לו את הימים המשותפים בעונה שעברה. בראיון ל"קוריירה דלו ספורט", אמר רונדאלדיניו: "נולדתי מחדש בזכות לאונרדו". הברזילאי הביע געגועים למאמנו בעונה שעברה, ואולי יש בכך שמץ של ביקורת מרומזת כלפי מאמנו הנוכחי מאסימיליאנו אלגרי. "לאונרדו נתן לי לשחק חופשי במגרש ולעשות מה שאני רוצה", אמר רונאלדיניו.

ערב משחקה של מילאן נגד אוקזר בליגת האלופות (רביעי, 20:45, ספורט 5+ גולד), רונאלדיניו פתח את הלב בפני העיתון האיטלקי. "אחרי שזכיתי בהכל עם ברצלונה, לא היה קל לי לעזוב", אמר רונאלדיניו, "אבל בשנה שעברה חזרתי לחיים בזכות מאמן גדול, לאונרדו. גם כשלא הייתי טוב תרמתי יותר מאחורים", אמר רוני בחיוך, "חזרתי לרמה שבה שיחקתי בברצלונה".

רונאלדיניו לא הסתיר את אכזבתו מכך שלא זומן לסגל ברזיל במונדיאל, ואמר כי הוא "מכבד את החלטת המאמן דונגה". בראיון ל"קוריירה דלו ספורט" הוא פירט קצת יותר על תחושותיו. "אף ברזילאי לא היה יותר טוב ממני באירופה, הגיע לי לשחק במונדיאל. לא ראיתי אף משחק אחד במונדיאל, אפילו לא אחד. אני אוהב לשחק כדורגל ולא לשבת 90 דקות מול טלוויזיה, אין לי סבלנות לזה".

המטרה הבאה של רונאלדיניו היא לשחק במונדיאל שייערך בברזיל בשנת 2014. "זה יכול להיות נחמד", אמר, "במונדיאל 2018 הגיל לא יפריע לי, פאולו מאלדיני שיחק עד גיל 40 ואני רוצה להיות כמו מאלדיני".

מילאן פוגשת הערב בסן סירו את אוקזר, והיריבה הצרפתית העלתה לרונאלדיניו זיכרונות מימיו כשחקן פריז סן ז'רמן. "יש לי זיכורונות טובים כי המשחק הראשון שלי באירפה היה נגד אוקזר, נגד אוקזר הכל התחיל. אני אזכור לנצח את שתי העונות שלי בפריז ובצרפת, אי אפשר לשכוח רגשות, נשאי פ.ס.ז' תמיד היה חביב אליי ונשארנו בקשר, אני ממשיך לעקוב אחרי הליגה הצרפתית ואני מכיר את כל השחקנים שמשחקים בליגה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully