וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל עלתה שני שלבים למקום ה-36 בדירוג העולמי

יריבתה הבאה בקמפיין, קרואטיה, עלתה 3 מקומות ל-11, ועברה את יוון שנשארה 12. גאורגיה זינקה 21 שלבים למקום ה-89

שבוע לאחר שני משחקיה של נבחרת ישראל במסגרת קמפיין מוקדמות יורו 2012, רשמה הנבחרת עלייה של שני מקומות בדירוג העולמי של פיפ"א שפורסם היום (רביעי), וכעת מדורגת הנבחרת הישראלית במקום ה-36 בעולם. כזכור, ישראל השיגה ארבע נקודות משני משחקיה הראשונים (1:3 על מלטה ו-0:0 עם גאורגיה).

בחודש אוקטובר תפגוש ישראל את שתי הנבחרות החזקות, קרואטיה ויוון. קרואטיה עם סלאבן ביליץ', שיגיעו לישראל למשחק באצטדיון רמת גן, רשמו עלייה של שלושה מקומות והם במקום ה-11. יוון, היריבה בחוץ שלושה ימים אחרי קרואטיה, נותרה במקומה והיא מדורגת שלב אחד מעל קרואטיה במקום ה-12.

לטביה, נבחרת נוספת בבית הישראלי, רשמה צניחה חופשית בת 19 מקומות עד למקום ה-68 בעולם. גאורגיה, לעומת זאת, רשמה זינוק בן 21 שלבים עד למקום ה-89. הנבחרת החלשה ביותר בבית, מלטה, עלתה שלב למקום ה-150.

בצמרת הדירוג אלופת העולם ואירופה, ספרד, שמרה, כמובן, על המקום הראשון, בעוד הולנד נותרה שנייה. גרמניה עלתה שלב אחד למקום השלישי על חשבונה של נבחרת ברזיל שירדה למקום הרביעי. ארגנטינה נותרה חמישית, אנגליה עלתה מקום אחד לשישי על חשבונה של אורוגוואי, שירדה מקום לשביעי. פורטוגל, מצרים וצ'ילה נשארו במקומן והן סוגרות את העשירייה הראשונה.

מי שניזוקה מאוד בדירוג היא נבחרת צרפת, שרשמה ירידה חדה של שישה שלבים עד למקום ה-27 בדירוג, הגרוע ביותר שלה. הטריקולור היו בתחילת השנה במקום השביעי, אך כעת צנחו לדירוג שיא שלילי, מאז כונן הדירוג ב-1993. לעומתה, מי שרשמו זינוק מרשים ביותר הן סלובקיה, שעלתה 11 מקומות עד למקום ה-16, מונטנגרו עם קפיצה נאה של 33 מקומות לשלב ה-40 וקפריסין, שסיימה בתיקו 4:4 מרשים עם פורטוגל, ועלתה עד למקום ה-43, זינוק של 20 מקומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully