וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה ברשימת המועמדים הסופית של פורטוגל

הארגנטינאי, ביחד עם פקרמן ואגירה, עשוי לקבל את המושכות להוביל את הנבחרת, שפתחה רע מאוד את קמפיין המוקדמות

נבחרת פורטוגל ממשיכה בחיפושיה אחר מאמן שיחליף את קרלוס קיירוש, המאמן הקודם של הנבחרת שפוטר לאחר שהושעה לתקופה ארוכה של כחצי שנה.

כזכור, שמו של דייגו מראדונה עלה, ובימים האחרונים התקשורת בפורטוגל מפרסמת כי מראדונה נמצא ברשימת המועמדים הסופית של התאחדות הכדורגל במדינה, שכוללת שלושה מאמנים זרים. מלבד מראדונה, מי שעוד מועמדים לאימון הנבחרת הם חוסה פקרמן הארגנטינאי, שהוביל את נבחרת ארגנטינה במונדיאל 2006 בגרמניה, וכן חאבייר אגירה המקסיקני, שהוביל את נבחרת מקסיקו במונדיאל האחרון ברום אפריקה.

גם שמו של מאמן ספורטינג ליסבון פאולו בנטו הוזכר, אולם נראה שבהתאחדות רוצים להביא מאמן זר ובכיר שלא יצטרך לתת דין וחשבון לכוכביה הגדולים של הנבחרת, לדוגמא כריסטיאנו רונאלדו, שהתעמת והתכתש עם קיירוש עוד לפני המונדיאל ואף במהלכו.

לפני מספר ימים, עוזרו של מראדונה בנבחרת ארגנטינה, אלחנדרו מאנקוסו, אכן אישר ששחקן העבר הגדול מעוניין להוביל את הנבחרת הלטינית. "זה נכון, דייגו ואני כבר דנו בזה", אמר מאנקוסו. "מדובר בפרויקט שיכול להסב לנו הרבה נחת".

פורטוגל פתחה את קמפיין מוקדמות יורו 2012 בצורה רעה מאוד. לאחר תיקו ביתי 4:4 עם נבחרת קפריסין, יצאה הנבחרת למשחק חוץ בנורבגיה וספגה הפסד 1:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully