וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פואל: "היינו צריכים לכבוש את השני"

למרות ה-0:1 על שאלקה, מאמן ליון לא אהב את יכולת שחקניו. הגרמנים זעמו על הרחקת הובדאס, מגאת: "חסרת פרופורציות"

במשחק השני בבית ב', בו משחקת הפועל תל אביב, גברה ליון 0:1 על שאלקה במפגש בין שתי קבוצות שסובלות מפתיחת עונה רעה בליגות המקומיות. בנדיקט הובדאס הגרמני כבש לשערו הוא (21) והורחק כעבור 17 דקות. "היינו צריכים לעשות עבודה טובה יותר במחצית השנייה ולכבוש את השני", אמר המאמן המנצח קלוד פואל. "עשינו דברים מעניינים, הרצנו אותם והיינו טובים יותר בכל הקשור לצד הפיזי".

למרות הניצחון, ליון שוב לא נראתה טוב. הרכש הנוצץ יוהאן גורקוף היה חלש מאוד, כמו גם ליסנדרו לופז. פואל מעדיף להסתכל על הצד החיובי: "הניצחון חשוב לביטחון שלנו. טוב שהשגנו תוצאה כזו לפני משחק הליגה נגד בורדו".

החלוץ ג'ימי בריאן הוסיף: "היינו ראויים לניצחון. יכולנו לכבוש את השני וזה היה מרגיע אותנו. אנחנו לא נושמים לרווחה אחרי המשחק, אלא שמחים מהניצחון. שיחקנו נגד יריבה חזקה וידענו שעלינו להיות סבלניים ולחכות לשער הראשון".

בשאלקה זעמו על החלטת השופט הקרואטי להרחיק את הובדאס. הבלם הרים רגל גבוהה ופגע בגסות בבריאן ועל כך ספג אדום ישיר: "אני לא מבין למה קיבלתי אדום", אמר השחקן. "זו הייתה עבירה מאוחרת, אבל האדום הישיר היה מוגזם". גם פליקס מגאת כעס: "ההרחקה הייתה חסרת פרופורציה, במיוחד לאור השריקות הקדומות של השופט. אני לא מבין למה הובדאס קיבל אדום ישיר. זה גמר לנו את המשחק".

חברו של הובדאס להגנה, כריסטוף מוריץ, התרכז דווקא באחריות שלו לשער. מוריץ הצעיר החזיר רע לעברו של מנואל נוייר במהלך שהוביל לשער ההפסד: "זו הייתה טעות מטופשת. אם לא היינו סופגים את השער הזה, לא היינו סופגים בכלל. גם ב-10 שחקנים לא אפשרנו להם לעשות יותר מדי דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully