וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "בדרך הזאת נבקיע ונשיג נקודות"

למרות ההפסד בליסבון, מאמן הפועל ת"א אופטימי: "חסר לנו מזל". על השופט: "לרוני היו שורקים פנדל". ז'סוס: "הפועל מעולה"

AP

צילום וידאו: אורן קורנפלד
עריכת וידאו: עידן גוראל

הפועל תל אביב הציגה הערב (שלישי) כדורגל לא רע בכלל בליסבון, על במת הכדורגל המרכזית בעולם, אלא שבסופו של דבר משחק הבכורה שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות הסתיים בתחושת החמצה מציקה. האדומים הציגו מחצית ראשונה מוצלחת מאוד, אך אפשרו ללואיזאו להבקיע (21), כאשר ב-45 הדקות הבאות האוויר של שחקני האלופה הישראלית פשוט נגמר. בנפיקה ניצלה זאת כדי להשתלט על מרכז השדה, להבקיע שער נוסף מרגליו של אוסקר קרדוסו, ולסגור עניין עם 0:2 נינוח למדי. אלי גוטמן ושחקניו ישובו לישראל עם המחמאות בלבד. בואו נקווה שהמשפט הזה לא יחזור על עצמו גם בעתיד.

גוטמן: "אני ראיתי פנדל, לא יודע מה השופט ראה"

"אני מרגיש הרגשה של פספוס", אמר מאמן האדומים, אלי גוטמן, עם תום המשחק. "מבחן התוצאה מאוד משמעותי, אני מאוכזב מהתוצאה, אבל באנו לשחק כדורגל, לא להעיף את הכדורים למעלה. ייצרנו מספיק מצבים, היתה לנו החזקת כדור טובה, וחבל, כי גם טיפת מזל לא היתה לנו היום. הבעיטה של טוטו תמוז לקורה מסמלת את זה יותר מהכל".

גוטמן, כאמור, השתדל למצוא גם את הנקודות החיובית: "בנפיקה קבוצה בכירה, אבל השחקנים שלנו הניעו כדור, ייצרו מצבים. זה לא נכנס היום, אבל ייכנס בפעמים הבאות. שיחקנו כמו שרציתי, נמשיך במפעל כדי להיות גורם חשוב בבית. בדרך הזו נבקיע שערים ונשיג נקודות". באשר לעבירות שבוצעו על איתי שכטר ברחבה בשלהי המחצית הראשונה, אמר גוטמן: "אני ראיתי פנדל, אני לא יודע מה השופט ראה. אם העבירות היו על רוני, הפנדלים היו נשרקים. כשהשופט יראה את המשחק הוא יבין שטעה".

באשר לשילובו של וואליד באדיר לקראת הסיום הוסיף המאמן האדום: "ברגע שראינו שהמשחק הלך לכיוון של 2:0, החלטתי שמגיע גם לבאדיר ליטול חלק במשחק, כי הוא עזר לנו להגיע לכאן, ולכן הכנסתי אותו".

שכטר: "עשינו כבוד למדינה"

כאמור, בהפועל תל אביב חשו מקופחים לאחר שבדקה ה-15, הכשיל לואיזאו את איתי שכטר ברחבה ללא תגובת השופט הרוסי. כעבור שבע דקות החלוץ שוב נפל ברחבה והפעם ספג צהוב על התחזות. "היה פנדל מאה אחוז, הקפטן שלהם תפס אותי. לדעתי, גם האירוע השני הצדיק פנדל, אבל לגבי המקרה הראשון, השופט היה צריך יותר אומץ כדי לשרוק. אם סביולה היה נופל שם הוא היה מקבל פנדל", אמר שכטר בסיום.

החלוץ ניתח את המשחק: "הגענו לכמה מצבים של כדורי רוחב ולא הייתה רגל מסיימת, אבל זה חלק מהמשחק. זה משחק ראשון שלנו באלופות והרגשנו טוב. נראינו כמו קבוצה עם ביטחון וגאווה. הם כבשו ממצב נייח, היה משחק שקול והם היו יותר מסוכנים. בנפיקה היא הקבוצה הכי חזקה שפגשנו עד כה. האצטדיון מאוד ביתי, יש להם תקציב עתק ושחקנים ברמות הגבוהות, אבל הפועל נראתה כמו קבוצת כדורגל אמיתית שעשתה הרבה כבוד למדינה. עכשיו נתכונן לליגה שלנו".

גילי ורמוט: "לכל משחק אני עולה בתחושת ביטחון, אבל לא תמיד זה הולך. מה לעשות, יש קבוצה מתנגדת שמקשה עלינו. היינו היום בסדר, אבל זה לא בא לידי ביטוי בשערים. במשחק הבא אנחנו נגד ליון בבית, בלומפילד זה המבצר שלנו, זה הבית שלנו, ובכל משחק בבלומפילד נעלה בשביל לקחת שלוש נקודות".

וינסט אניימה: "זו ליגת האלופות, היה משחק מדהים, ידענו לאן אנחנו מגיעים וננסה להשיג יותר בהמשך. אין מועדון יותר טוב בשבילי כרגע מהפועל תל אביב. מה שחשוב לי כרגע זה לעזור להפועל והמטרה היא לא לסיים אחרונים בבית. אנחנו אופטימיים לקראת ההמשך".

דה סילבה: "שלטנו בכדור יותר מהם אבל בזמן אמת לא כבשנו. הגענו למצבים אבל לא היה לנו מזל כדי להבקיע. חבל על השערים שספגנו אבל בגדול חשבנו שיהיה יותר קשה ממה שהיה. כל שחקן שלהם הוא שחקן נבחרת ובכל זאת עמדנו יפה ועשינו כבוד לכדורגל הישראלי".

דני בונדר: "הרמה בליגת האלופות גבוהה מאוד. ידענו לקראת מה אנחנו באים ואני מאמין שבבית נעשה את העבודה".

ז'סוס: "לא היה פנדל"

מנגד, החמיא מאמן בנפיקה, ז'ורז'ה ז'סוס, ליריבתו האדומה כשאמר: "הם יעשו חיים קשים לקבוצות בבית הזה, ובהחלט יסבכו את הבית. ישנם הרבה קבוצות גדולות שלא משחקות טוב ואז יש קבוצות כמו הפועל, ללא שחקנים מוכרים, אבל מדובר בקבוצה מצוינת".

באשר למשחק עצמו הוסיף המאמן: "הדבר הכי חשוב היה להתחיל עם שלוש נקודות. אני מרוצה שלא ספגנו שערים". לבסוף, הפורטוגלי התייחס לטענות הרבות של הפועל תל אביב כלפי השיפוט, ובפרט בנוגע לעבירות על איתי שכטר ברחבה במחצית הראשונה, ואמר: "במקרה הראשון לא היה פנדל, כי קודם לכן היתה צריכה להישרק עבירה לטובתנו. השני היה בספק".

לואיזאו: "שער יפה? זאת תוצאה של עבודה קשה בכל יום ובכל משחק. לפעמים, גם שחקן הגנה עוזר בהתקפה, אבל חשוב לי יותר שלט ספגנו. הניצחון ייתן לנו ביטחון. יש עוד הרבה דברים לשפר, אבל הכי חשוב שאנחנו מתחילים להיות בטוחים בעצמנו".

קשר הקבוצה, קרלוס מרטינס, כבר חושב על המשחק המרתק של המועדון בליגה, מול היריבה המרה ספורטינג ליסבון "כמובן שהניצחון הזה הערב יכול לדרבן אותנו, זה ייתן לנו הרבה מוטיבציה לקראת הדרבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully