וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורס: "רוצים לנצח את יונייטד בשביל האוהדים"

פרננדו טורס מראה נאמנות לליברפול ולאוהדיה, זוכר את ה-1:4 במנצ'סטר כמשחק בלתי נשכח, ומקווה: "השנה נביא להם תואר"

ימים לא קלים עוברים על פרננדו טורס בליברפול. במחזור האחרון הוא שוב נראה מבולבל וחסר אונים בהתקפת הקבוצה, ששוב לא הצליחה לכבוש מול בירמינגהאם, ואף ספג ביקורות משחקן העבר ג'יימי רדנאפ. "הוא נראה מרושל וחסר כושר גופני", כתב רדנאפ ב"דיילי מייל", עדיף לעבוד קשה 60 דקות מאשר להיראות חלוד במשך 90 דקות".

אולי כדי להרגיע את האוהדים, טורס הביע הום (שלישי) את מחויבותו לקבוצה והביע הזדהות עם יושבי אנפילד. החלוץ הספרדי נזכר בהנאה בניצחון 1:4 באולד טראפורד לפני שנתיים, והודה שזה הזיכרון הכי מתוק שלו מכל התקופה בקבוצה.

"לא הרבה קבוצות זוכות לנצח באולד טראפורד, ובטח שלא 1:4, זה משהו מאוד נדיר", אומר טורס, "פיגרנו 1:0, וזה הפך את הניצחון למרשים אפילו יותר. כבשתי אז את שער השוויון, ועד היום אני חושב שזה היום הכי מתוק שלי בליברפול".

טורס יודע עד כמה משמעותית לאוהדי ליברפול היריבות מול מנצ'סטר יונייטד, ומחמם את האווירה למשחק בין שתי הקבוצות ביום ראשון הקרוב (14:30, באולד טראפורד). "אני לפעמים מסתובב עם הכלבים שלי בעיר, ולפני משחקים מול יונייטד כל הזמן אוהדים ניגשים אליי, מאחלים בהצלחה ודברים מהסוג הזה", מספר טורס, "אפשר להרגיש עד כמה משמעותי בשבילם המשחק מול יונייטד, זו יריבות שנמשכת כבר הרבה מאוד שנים.

"לליברפול יש אוהדים מעולים. כשאתה משחק טוב הם מאחוריך, וגם כשאתה לא משחק טוב הם תומכים בך. מבחינתם לנצח את יונייטד זה הדבר הכי חשוב. מדובר בשני המועדונים הכי גדולים באנגליה, , והאוהדים שלנו מאוד לא אוהבים לראות את ההצלחה של יונייטד בשנים האחרונות. אני מקווה שהשנה גם נצליח להביא להם תואר, וגם שננצח בשבילם את יונייטד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully