וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן אייאקס, אוונדר סנו, ניצל ממוות

הקשר בן ה-23 התמוטט במגרש אחרי שעבר התקף לב, אבל הצוות הרפואי במקום ביצע בו החייאה והוא הועבר לבית החולים

קשר אייאקס, אוונדר סנו, שהוזכר במהלך הקיץ כמועמד להפועל תל אביב, כמעט מת אמש (שני) כששיחק עם קבוצת הנוער של המועדון נגד קבוצת הנוער של ויטסה ארנהיים. סנו התמוטט על המגרש בדקה ה-63 אחרי שעבר ארוע בליבו, ככל הנראה התקף לב, אבל האנשים במקום ביצעו בו החייאה ולאחר מכן הוא הובהל לבית החולים להמשך טיפולים ובדיקות.

סנו בן ה-23 גדל במחלקת הנוער של אייאקס ולאחר מכן עבר לפיינורד, בה הוא לא שיחק. אחרי עונת השאלה לנ.א.ק ברדה, הוא עבר לסלטיק, במדיה שיחק בהצטיינות בשנים 2006-2008. לפני שנתיים חזר לאייאקס, אבל התקשה למצוא בה את מקומו ובעונה שעברה הושאל לבריסטול סיטי מליגת המשנה באנגליה. בקיץ הנוכחי לא מצא קבוצה אחרת ונשאר באייאקס, אך הוא לא נמצא בתכניות של המאמן מרטין יול. בעבר רשם 15 הופעות בנבחרת הולנד הצעירה וייצג את מדינתו באולימפיאדת בייג'ינג ב-2008.

בין השחקנים המפורסמים יותר שמצאו את מותם על מגרש הכדורגל בשנים האחרונות ניתן למצוא את שני הספרדים, דני חארקה ואנטוניו פוארטה שמתו מארועי לב. שמות נוספים הם קשר נבחרת קמרון, מארק ויויאן פואה, שמת במהלך משחק חצי גמר גביע הקונפדרציות ב-2003 בין נבחרתו לקולומביה וכן את חלוץ בנפיקה ונבחרת הונגריה, מיקלוש פהר, שמת בינואר 2004 במהלך משחק ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully